Ik post gemiddeld 1x per dag, als het mij lukt vaker.
Mijn hoofdstukken zijn minimaal 1000 woorden lang.
De story is momenteel Lopend, en dus in Ontwikkeling..
Heeft al 20 Abbo's.
Changes in my Life||Severus Snape||HP
Link:
Changes in my Life||Severus Snape||HP
Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Flok, haar vader is Severus Snape. Leraar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Flok heeft haar vader maar weinig gezien. Op haar derde levens jaar is haar vader verdwenen, zo uit het niets. Waar zij nog al erg door over stuur geweest is. Ze heeft nachten lang om haar vader gehuild omdat hij niet meer bij hen was. Severus Snape heeft niets maar dan ook niets gedaan om terug te komen in de acht jaar dat Voldemort niet meer is herrezen. En tot op de dag van vandaag nog steeds niet terug gekeerd is uit de 'dood' zoals mensen denken. Severus Snape heeft in de tijd van de Death Eaters toen Voldemort aan de macht was voor dat Harry Potter hem het leven gekost heeft. Door Lilly Evers Potter een spreuk van de liefde, die terug kaatste door het enige wezen wat leefde, kon Voldemort Harry Potter niet doden. Severus Snape heeft een relatie met Aurora Lillian Moriah Emerald Herlihy een Muggle. Hij houd zielsveel van deze vrouw maar heeft nooit de moed gehad om terug te keren. Welke reden heeft Severus Snape hiervoor? Dat hij niet eerder is terug gekeerd, en waarom laat hij zijn dochter en zijn geliefde in de steek? Hoe gaat Flok hierover denken en wat vind zij van zo'n vader? Ziet zij hem wel als haar vader? En wat gebeurt er als Flok een brief krijgt toegezonden van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, dat zij is uitgenodigd en uitgekozen om daar op school te komen. Terwijl haar vader nog geen dag terug is en aan de keukentafel zit. Ze ziet haar vader weer na acht jaar terug en weet niet wat ze moet denken. Ze weet niet of haar moeder hier wel over heeft gesproken. Snapt niet waarom haar moeder hem gewoon aan de keukentafel laat zitten, zonder ook meer een klein beetje boos te zijn. Welke geheimen worden voor haar verborgen gehouden en wat gebeurt er als Flok daadwerkelijk ook naar Hogwarts toegaat, en les krijgt van haar vader, Professor Snape leraar Potions een van de strengste en door leerlingen bestempeld als niet een van de liefhebbende leerkrachten. Hoe gaat Snape om met zijn dochter, wanneer zij bij hem in de klas komt, en hoe gaat het contact tussen vader en dochter worden? Gaat Flok hier goed mee om en laat ze het der bij, dat haar vader haar heeft achter gelaten toen zij 3 jaar oud was. Welke vragen sijpelen er bij haar het hoofd binnen en gaat zij het aan Snape vragen? Kom de heer van het duister terug? Laat hij zijn zijn geliefde en zijn dochter dan weer achter of blijft hij bij zijn gezin?
Starting 11 July 2013
©Girl89
Dit verhaal start vanaf boek 1°
16+ hoofdstukjes kunnen er in voor komen.°
12+ Raad ik liever wel aan wegens grof taalgebruik wat in het verhaal kan voorkomen.°
Het verhaal loop vanaf boek 1 HP.°
Enkele personages behoren tot Girl89.°
Deze story valt onder deze Genre: Fanfiction, Romantiek, Fantasy, Avontuur, en Drama.°
Enjoy the little things in life, because one day you wi