• Ik merk dat wanneer ik mijn template aanpas, ik niet meer goed kan onderscheiden wie er van de crew is en wie niet.
    Daarom leek het me handig om op het forum meer duidelijkheid te creëren.

    Sorry Scandal, ik heb je even als voorbeeld gebruikt, hopelijk vind je het niet erg.

    En dan geldt dit ook voor de beta's,bemiddelaars en admins.
    Dit is niet heel erg noodzakelijk, maar het leek me misschien toch handig?

    En ik heb even gekeken, maar het past wel gewoon in het forum denk ik. Want hoe kort of lang je post ook is, dat balkje met je titel (mod oid) past er nog gewoon onder.

    Edit: Geregeld. c:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 16:35 ]

    Tyrion schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook geen slecht idee.
    Ik heb inderdaad al eens gezien dat bij sommige users de mods of de admin niet herkenbaar zijn door hun template.
    Persoonlijk heb ik er niet echt last van aangezien ik die kleuren niet gebruik, maar ik snap best dat het voor sommige lastig kan zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Threnody schreef:
    Ik ben voor. Soms raak ik ook in de war door de kleuren, dus dit lijkt me heel handig.

    Voor. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben ook voor. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Conquistador schreef:
    Ik stem voor! (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben ook voor. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voor (:


    Take risks and conquer your fears.

    Voor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Threnody schreef:
    Ik ben voor. Soms raak ik ook in de war door de kleuren, dus dit lijkt me heel handig.


    -

    Voor, ik vergeet telkens welk crewlid nou bij welke kleur hoort, dus dat ik ook wel handig:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tyroin schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook geen slecht idee.
    Ik heb inderdaad al eens gezien dat bij sommige users de mods of de admin niet herkenbaar zijn door hun template.
    Persoonlijk heb ik er niet echt last van aangezien ik die kleuren niet gebruik, maar ik snap best dat het voor sommige lastig kan zijn.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 12:18 ]


    I'm a girl in the world

    Ikzelf heb er geen last van, maar dat kan inderdaad handig zijn! Dus ik ben voor


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Tyrion schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook geen slecht idee.
    Ik heb inderdaad al eens gezien dat bij sommige users de mods of de admin niet herkenbaar zijn door hun template.
    Persoonlijk heb ik er niet echt last van aangezien ik die kleuren niet gebruik, maar ik snap best dat het voor sommige lastig kan zijn.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Opperbanaan schreef:
    Ikzelf heb er geen last van, maar dat kan inderdaad handig zijn! Dus ik ben voor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.