• Wanneer het psychiatrische ziekenhuis Western State in Massachusetts in 1997 het verminkte lichaam vind van een jonge stagiaire wordt aangetroffen, is er geen gebrek aan verdachten. De inrichting zit er vol mee. Het psychiatrische ziekenhuis is er vooral om gekken binnen te houden, de buitenwereld buiten te sluiten en hun behandeling is niet op vooruitgang gebaseerd. Er worden maar zelden patiënten ontslagen. Het ziekenhuis zit veel te vol en hulpkreten worden niet beantwoord, deels door de onderbezetting in personeel. Vanuit Boston komt een officier van Justitie om de moordenaar binnen de muren te zoeken. De verplegers willen wel een handje helpen, maar de leiding probeert dit zoveel mogelijk tegen te houden omdat 'de dagelijkse gang van zaken en de behandelingen niet verstoord mogen worden'. Welke partij wint het uiteindelijk en zal de moordenaar gevonden worden voordat er meer moorden gepleegd worden?


    Rollen:

    Officier van Justitie:
    - Lucy Ryu - Assassin

    Medisch Directeur:
    - Geert Gijsbrecht - dooddoenervo

    Psychiater:
    - Zayden Rhys Burke - Assassin

    Verpleegkundigen:
    - Andrew Tyler Jenkins - Naerys
    - Scarlett Bane - Pom

    Patiënten:
    - Remy Terence Shaw - Assassin
    - Vintain Perssons - TragicYouth
    - Alexander Jean Rýmers - Vlahos
    - Sawyer Finn - Ramsays
    - Mick Daimon - Shion
    - Isabelle Reanne Fonseca - Lahey
    - Gracie Mirabelle Peyton - Naerys
    - Faye Luna Caldwell - Macabre
    - Faith Shepperd - HippieDream
    - Janet Brooklyn - Etoiles


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 13:33 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil even mijn excuses maken TOV Macabre en Vlahos.
    Sorry dat ik zo bot was vannochtend maar ik was redelijk chagrijnig van de warmte:)
    Maar ik ga sowieso stoppen wil ik nog even benadrukken;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ok ;D Wat is hier allemaal gebeurd? Ben een middagje weg -Mijn bovenbenen laten verbranden -.- - en kom terug en dit xD...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nikkiiiiii??? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, ik ga nu even schrijven. Ik was echt druk en ben weinig op Q geweest.


    Your make-up is terrible

    Is er nog iemand vrij voor Andrew of Gracie? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben op vakantie vanaf 29 juli, wanneer ik precies terugkom weet ik nog niet, ik denk ik zeg 't maar even.


    26 - 02 - '16

    Tyrion -> Naerys


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben terug van vakantie, kan ik nog ergens inspringen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Me is terug van vakantie, ik ga nu aan dingetje beginnen :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.