• Wanneer het psychiatrische ziekenhuis Western State in Massachusetts in 1997 het verminkte lichaam vind van een jonge stagiaire wordt aangetroffen, is er geen gebrek aan verdachten. De inrichting zit er vol mee. Het psychiatrische ziekenhuis is er vooral om gekken binnen te houden, de buitenwereld buiten te sluiten en hun behandeling is niet op vooruitgang gebaseerd. Er worden maar zelden patiënten ontslagen. Het ziekenhuis zit veel te vol en hulpkreten worden niet beantwoord, deels door de onderbezetting in personeel. Vanuit Boston komt een officier van Justitie om de moordenaar binnen de muren te zoeken. De verplegers willen wel een handje helpen, maar de leiding probeert dit zoveel mogelijk tegen te houden omdat 'de dagelijkse gang van zaken en de behandelingen niet verstoord mogen worden'. Welke partij wint het uiteindelijk en zal de moordenaar gevonden worden voordat er meer moorden gepleegd worden?


    Rollen:

    Officier van Justitie:
    - Lucy Ryu - Assassin

    Medisch Directeur:
    - Geert Gijsbrecht - dooddoenervo

    Psychiater:
    - Zayden Rhys Burke - Assassin

    Verpleegkundigen:
    - Andrew Tyler Jenkins - Naerys
    - Scarlett Bane - Pom

    Patiënten:
    - Remy Terence Shaw - Assassin
    - Vintain Perssons - TragicYouth
    - Alexander Jean Rýmers - Vlahos
    - Sawyer Finn - Ramsays
    - Mick Daimon - Shion
    - Isabelle Reanne Fonseca - Lahey
    - Gracie Mirabelle Peyton - Naerys
    - Faye Luna Caldwell - Macabre
    - Faith Shepperd - HippieDream
    - Janet Brooklyn - Etoiles


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 13:33 ]


    Your make-up is terrible

    Wilt iemand een (medisch)gesprek met Gijsbrecht?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Of anders iemand voor Remy of Zayden?


    Your make-up is terrible

    Mickey wilt anders ook wel een praatmaatje? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^
    Ooit op een dag zal ik als MD toch met iedereen een praatje moeten maken:)
    Wie wil eerst?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Mij maakt niet uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke! Maar morgen zal ik iets posten. Kom jij naar mijn bureau of kom ik je halen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Kom hem maar halen :O Mickey is pannenkoeken aan het eten .
    Zeg er wel bij dat ik in de middag zelf weg ben..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ikke Nikki! :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shion schreef:
    Kom hem maar halen :O Mickey is pannenkoeken aan het eten .
    Zeg er wel bij dat ik in de middag zelf weg ben..


    Oke! Dan kom ik je in de eetzaal halen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maar ook dat er een gesprek gevoerd zou worden.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ja en vaak word dat door jullie beiden gedaan. Niet alleen door jou. Het is rpg, niet ik speel alleen en besruur andere.
    Je moet rekening houden met elkaar, en als Shion zegt dat ze met jouw personage een gespeek wil, betekend dat dat je jou personage erop af stuurt en iets begint waar zij op in kan spelen. Dus niet dat jij hem mee neemt en laat praten. Misschien had ze wel heel iets anders in het hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^

    Een post moet minstens 300 woorden zijn. Ik kan toch niet elke lamp en elke vlieg beschrijven en dan eindigen met een vraag?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    ^

    Een post moet minstens 300 woorden zijn. Ik kan toch niet elke lamp en elke vlieg beschrijven en dan eindigen met een vraag?

    Easily. Omgeving, gevoelens, gedachten, details,...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Verwijder mij maar uit de RPG


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vlahos schreef:
    Ikke Nikki! :)


    Zayden of Remy? :3

    @dooddoenervo, zeker weten? Zo is het in elke RPG hoor.


    Your make-up is terrible