• Horaay, mijn tweede draak. c:
    Een andere draak die ik heb is groter en heeft zelfs een lamp, maar ik zag deze vanmiddag in een winkel (vol met zwaarden/draken en shizzle) in een kasteel en dacht; Ja! Die is van mij. :Y)

    Conquistador schreef:
    (...)

    Hahaha daarom dus! :'D
    En sowieso moet ik ook eerst sparen. :')

    Jaa sparen, bah. Waarom moeten de leuke dingen altijd zo duur zijn. :c
    Ik wil nog een zwaard of katana voor in mijn kamer maar die zijn ook al zo duur.

    Hij is echt cool. Doet me een beetje denken aan HP, haha.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Elvenking schreef:
    (...)
    Jaa sparen, bah. Waarom moeten de leuke dingen altijd zo duur zijn. :c
    Ik wil nog een zwaard of katana voor in mijn kamer maar die zijn ook al zo duur.


    Niceee, maar ik ga mijn kamer vol met schilderijen hangen + eentje waar allemaal foto's in staan van vrienden (bij de action te koop, vet leuk!) dus ruimte om ergens een zwaard neer te droppen zal ik vast niet hebben. :p Ik zou niet weten waar je zoiets laten moet. :p haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oehh supergaaf! Ik vind draken echt awesome. c:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, mega vet! :Y)
    Zelf heb ik ook in mijn kamer zo'n drakenbeeldje staan. ^^ Ooit gekregen van mijn opa en oma :')


    Stenenlikker

    Ik lief die shizzle :3 Maar hetgeen wat ik allemaal wil, kost gewoon teveel, en daarom koop ik helemaal niks :'D En momenteel heb ik toch geen idee waar ik het allemaal moet neerzetten aangezien m'n appartementje te klein is voor al die leuke shizzle XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Conquistador schreef:
    (...)

    Niceee, maar ik ga mijn kamer vol met schilderijen hangen + eentje waar allemaal foto's in staan van vrienden (bij de action te koop, vet leuk!) dus ruimte om ergens een zwaard neer te droppen zal ik vast niet hebben. :p Ik zou niet weten waar je zoiets laten moet. :p haha

    Oh dat is ook leuk! ^^
    Eh tja, voor zo'n zwaard heb je meestal een houder nodig, of je hangt 'm aan de muur.

    Parachutes schreef:
    Oehh supergaaf! Ik vind draken echt awesome. c:

    Jaa! Als je draken onder de categorie 'dieren' mag gooien dan zijn dat zeker mijn lievelingsdieren. c:

    Merrow schreef:
    Ik lief die shizzle :3 Maar hetgeen wat ik allemaal wil, kost gewoon teveel, en daarom koop ik helemaal niks :'D En momenteel heb ik toch geen idee waar ik het allemaal moet neerzetten aangezien m'n appartementje te klein is voor al die leuke shizzle XD

    Ah dat is jammer. Ja ik zag vanmiddag ook ontzettend veel leuke draken en zo, maar op een gegeven moment moet je gewoon stoppen met kijken want je wilt het allemaal wel hebben. x3

    Ik adopteerde laatst een bijbeltekst toen ik per ongeluk op de site www.adopteereenbijbeltekst.nl kwam..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Ik adopteerde laatst een bijbeltekst toen ik per ongeluk op de site www.adopteereenbijbeltekst.nl kwam..

    Wait what... :'D
    Wil ik die site überhaupt zien?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Wait what... :'D
    Wil ik die site überhaupt zien?
    Geen idee, probeer het. Ik klikte de site weg toen ik las waar het over ging..
    Ik ga nog eens kijken *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh dat is ook leuk! ^^
    Eh tja, voor zo'n zwaard heb je meestal een houder nodig, of je hangt 'm aan de muur.


    Die houders krijg je er meestal wel bij. Anders kan je er wel ergens eentje kopen voor een tientje of zelfs minder.
    Alleen ik niet, want ik kreeg een schede erbij ^^ En ik heb nog steeds een standaard nodig... Misschien laat ik m'n opa aan de slag gaan :'D


    Stenenlikker

    Xenophilius schreef:
    Ik adopteerde laatst een bijbeltekst toen ik per ongeluk op de site www.adopteereenbijbeltekst.nl kwam..


    Whut? Hahahahahah genius! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh dat is ook leuk! ^^
    Eh tja, voor zo'n zwaard heb je meestal een houder nodig, of je hangt 'm aan de muur.


    Dan zou ik 'm aan mijn muur hangen. Maar die gaat al vol hangen met schilderijen en shit... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •