• Horaay, mijn tweede draak. c:
    Een andere draak die ik heb is groter en heeft zelfs een lamp, maar ik zag deze vanmiddag in een winkel (vol met zwaarden/draken en shizzle) in een kasteel en dacht; Ja! Die is van mij. :Y)

    Leuk voor je. c:


    •*• Lululu •*•

    Awesome! Ik heb een tuinbroek/short. Ik zal er wel even een foto van maken (:


    26 - 02 - '16

    You don't want to wake the dragon, do you? Targaryen spirit all the way.

    En hij is echt onwijs tof zeg. Hoe groot is hij ongeveer in centimeters? En was hij erg duur?


    Chaos is a ladder.

    Niceeee, bij ons vlak over de grens in Duitsland is ook een winkeltje met allemaal van dat soort spullen. Kei leuk gewoon! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fus Ro Dah!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wollywell schreef:
    You don't want to wake the dragon, do you? Targaryen spirit all the way.

    En hij is echt onwijs tof zeg. Hoe groot is hij ongeveer in centimeters? En was hij erg duur?

    Fuck yeah, Game of Thrones!
    Hm, hij is ongeveer 25 centimeter, niet zo heel groot. Was niet zo heel duur zelfs! 18 euro.
    Er was ook een grotere draak, met 5 koppen geloof ik, maar die was 50 euro. Damn. D:

    Wauw, wat leuk! Hij ziet er wel heel gaaf uit.


    From these ashes, I will rise

    Mijn broer kocht ook altijd van dat soort draken toen hij jonger was! :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Conquistador schreef:
    Niceeee, bij ons vlak over de grens in Duitsland is ook een winkeltje met allemaal van dat soort spullen. Kei leuk gewoon! :3

    Ahh die winkeltjes zijn echt geweldig!

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ahh die winkeltjes zijn echt geweldig!


    Jaaaa, inderdaad!! :3
    Maar ik ga eerst deze zomervakantie mijn kamer helemaal opruimen en verbouwen en helemaal anders maken voordat ik in dat winkeltje wat leuke dingetjes voor in mijn kamer kopen ga. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is die tuinbroek dus. Ik ben er heel happy mee. :')
    (Ik verveelde me dus heb ik er even een galaxy effect overheen gegooid.


    26 - 02 - '16

    Conquistador schreef:
    (...)

    Jaaaa, inderdaad!! :3
    Maar ik ga eerst deze zomervakantie mijn kamer helemaal opruimen en verbouwen en helemaal anders maken voordat ik in dat winkeltje wat leuke dingetjes voor in mijn kamer kopen ga. c:

    Haha goed plan. Dat heb ik ook gedaan, anders vind je de nieuwe dingen helemaal niet meer terug in de troep. :'D

    Pom schreef:
    Dit is die tuinbroek dus. Ik ben er heel happy mee. :')
    (Ik verveelde me dus heb ik er even een galaxy effect overheen gegooid.


    Oh nice! Ik zie tegenwoordig niemand meer zoiets dragen, zonde eigenlijk want ze zijn best leuk. c:

    Elvenking schreef:
    (...)
    Haha goed plan. Dat heb ik ook gedaan, anders vind je de nieuwe dingen helemaal niet meer terug in de troep. :'D


    Hahaha daarom dus! :'D
    En sowieso moet ik ook eerst sparen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh nice! Ik zie tegenwoordig niemand meer zoiets dragen, zonde eigenlijk want ze zijn best leuk. c:


    Bij C&A (clockhouse) gekocht ^^


    26 - 02 - '16