• Ik zie wel eens mensen die, als ze schrijven, voor iedere zin een enter gebruiken. Persoonlijk vind ik het nogal vreemd staan en het is ook niet gebruikelijk, behalve bij gedichten en dergelijke. Toch zie je het ook wel in RPG posts van sommige mensen en soms zelfs in hele stories. Dus nu vroeg ik mij af, waarom doen mensen het?

    Ik keur het niet af of zo, ik vraag het mij alleen af.


    Happy Birthday my Potter!

    Morticia schreef:
    (...)
    Dit. En misschien is het simpelweg een gewoonte voor de mensen die dat doen, dat ze er zelf niet op letten.

    Ik weet van mijzelf dat ik dat doe, maar dat is alleen bij een gewone post.


    •*• Lululu •*•

    DuchessAlpha schreef:
    Ik denk dat vooral jongere gebruikers volgens mij.
    Maar als ik lees op de computer,
    Dan vind ik dat wel makkelijker.

    Jij bent dus het perfecte voorbeeld :'D

    Ik vind het echt dodelijk irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedoel je tab of echt enter?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Bedoel je tab of echt enter?


    Echt enter.
    Na iedere zin.
    Meestal zijn die zinnen dan wel wat langer dan dit, maar toch vind ik het maar vreemd.
    Er is helaas nog niemand in dit topic, die dit dus daadwerkelijk doet.
    Een echte uitleg waarom, ontbreekt dus nog.
    Maar ik heb het dus echt over enters.
    Tabs kan ik nog inkomen.
    :p


    Happy Birthday my Potter!

    Yup, dat is echt hinderlijk, tenzij het een gesprek is.
    Aan tabs erger ik me niet, dat gebruiken ze ook gewoon in boeken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik dacht dat dat was om alinea's te onderscheiden? Persoonlijk vind ik dat best fijn lezen, hoor. Al volg ik niet veel stories die zo schrijven.

    Oeps, ik dacht dat je tabs bedoelde, hehe.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:12 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik gebruik een enter wanneer ik een conversatie beschrijf tussen twee of meerdere personen om het overzichtelijk te houden (voor mij toch alleszins). Verder probeer ik een alinea zo lang mogelijk te houden.


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Horakoeri schreef:
    Ik gebruik een enter wanneer ik een conversatie beschrijf tussen twee of meerdere personen om het overzichtelijk te houden (voor mij toch alleszins). Verder probeer ik een alinea zo lang mogelijk te houden.


    Whut

    Spotgaai schreef:
    Na iedere zin is irritant ja, maar als je zoiets hebt dan vind ik het wel kunnen:
    (...)

    Ik gebruik sowieso geen inspringingen, maar ik vind dat je die alleen kan gebruiken voor een nieuwe alinea.

    OT: Het is me nog niet echt opgevallen, moet ik zeggen. Ik gebruik enters alleen als ik het nog vind. En dat verschilt dan per moment; de ene keer omdat iemand iets gaat zeggen, de andere keer omdat het moet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet het eigenlijk zelf niet, want ik deed het vroeger wel.
    Maar geen idee. Eigenlijk


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ikzelf vind het ook vervelend om dat te lezen. Een enter achter iedere zin is echt niet nodig


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik doe het héél soms onbewust met 2 zinnen, maar als dat echt een ja hoe zeg je dat?Iets van meerdere zinnen is is dat echt irritant


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik doe plotseling bij één zin weleens enter om die zin meer de nadruk te geven, maar verder is het irritant als mensen dat bij meer zinnen doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Late reactie. I know.
    Het is een schrijf regel heb ik ergens gelezen.
    Dus je krijgt eigenlijk dit: -sorry voor het domme verhaaltje maar kan me niks anders verzinnen.-

    Pietje ging naar de supermarkt en keek zoekend rond naar melk. Toen hij de melk niet kon vinden liep hij naar een medewerker die toevallig vakken aan het vullen was.
    " Pardon meneer. " Zei hij verlegen. " Ik zoek de melk. " Vervolgde hij. De medewerker knikte even vriendelijk naar Pietje.
    " De Melk staat bij de zuivel waren. Ik zal wel even mee lopen. "
    -

    Zo hoort het eigenlijk. Vraag mij niet waarom. Want ik heb die *** regel niet verzonnen


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind dat echt zó vervelend. Ik heb werkelijk waar geen idee.


    Bad decisions make good stories.