• Hallo iedereen!
    Ik had pasgeleden een topic aangemaakt waarin ik ideeën zocht en waarin ik zelf op een idee kwam. Dit idee wil ik verder gaan uitwerken, maar ik heb eigenlijk wat meer inspiratie nodig. Daarom zoek ik een co-auteur, iemand die samen met mij lekker enthousiast aan de story wil meewerken.

    Dit is het idee:

    De haat richting One Direction blijft maar groeien en groeien. Uiteindelijk nemen de haters het over en nemen een stel geleerden gevangen. De geleerden moeten een virus creëren waardoor mensen in zombies veranderen. Dit zombievirus wordt toegediend bij een x-aantal mensen en moet zich zo gaan verspreiden richting One Direction. De hele wereld begint besmet te raken, doordat het uit de hand loopt. De leden van One Direction besluiten naar een eiland te vluchten om besmetting te voorkomen, maar wat als een van hun besmet is?...


    Als je interesse hebt, gelieve het volgende lijstje in te vullen:

    Naam:
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?:
    Een stukje van je schrijfstijl:
    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story:
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten:


    Stukje van mijn schrijfstijl:
    Terwijl we daar zo zaten hing er nog steeds een ongemakkelijke stilte. De stilte werd gebroken door een dienaar die binnenkwam om het voorgerecht binnen te brengen. Het was een grote pan met een deksel erop, de inhoud zag ik pas toen hij de pan op tafel zette en opende. Het was een soort groene drab met allerlei soorten groenten erin en allerlei stukken vlees die een vreemde kleur hadden. Althans, ik hoopte dat het vlees was. Toen ik de dienaar vroeg wat het was, vond men mij onbeleefd. Een prinses werd niet geacht te vragen wat voor eten zij voor geschoteld kreeg. Er werd wat van de drab met een grote lepel op mijn bord geschept. De walm van de drab drong via mijn neusgaten mijn neus binnen. Vrijwel direct gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen, omdat het vreselijk stonk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    Naam: Fren.
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?: Ja, maar ik heb nog nooit een verhaal afgewerkt en vind mijn eigen geschrijf meestal prut.
    Een stukje van je schrijfstijl: Ik zit op de iPod, zou U zo vriendelijk willen zijn een kijkje te nemen op mijn profiel?
    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story: Ik wil dat Liam de zombie wordt. :Y) Voor de rest denk ik dat er best een meisje mee kan op het eiland. Zo'n type dat dieren dood, en jongens veracht.
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten: Told you so, ik ben eigenlijk 45.
    Nee, niet echt. Behalve dat ik de vervelende gewoonte heb te stoppen met een storie na 6 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 21:51 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik dacht er sowieso al aan om een extra persoon op 't eiland te doen, een geleerde of zo die moet observeren hoe de jongens veranderen. (;


    26 - 02 - '16

    Oke, na lang overwegen heb ik mijn keuze gemaakt. Ik kies voor Pompeji


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Pompeji *O*

    Veel schrijfplezier


    -

    gefeliciteerd :)
    VEEEEEEEEEEEEL schrijfplezier :)
    xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3