• Hallo iedereen!
    Ik had pasgeleden een topic aangemaakt waarin ik ideeën zocht en waarin ik zelf op een idee kwam. Dit idee wil ik verder gaan uitwerken, maar ik heb eigenlijk wat meer inspiratie nodig. Daarom zoek ik een co-auteur, iemand die samen met mij lekker enthousiast aan de story wil meewerken.

    Dit is het idee:

    De haat richting One Direction blijft maar groeien en groeien. Uiteindelijk nemen de haters het over en nemen een stel geleerden gevangen. De geleerden moeten een virus creëren waardoor mensen in zombies veranderen. Dit zombievirus wordt toegediend bij een x-aantal mensen en moet zich zo gaan verspreiden richting One Direction. De hele wereld begint besmet te raken, doordat het uit de hand loopt. De leden van One Direction besluiten naar een eiland te vluchten om besmetting te voorkomen, maar wat als een van hun besmet is?...


    Als je interesse hebt, gelieve het volgende lijstje in te vullen:

    Naam:
    Heb je enige ervaring met schrijven, heb je verhalen online staan?:
    Een stukje van je schrijfstijl:
    Eventuele ideeën die ik mee kan nemen in de story:
    Eventuele extra dingen die ik van je moet weten:


    Stukje van mijn schrijfstijl:
    Terwijl we daar zo zaten hing er nog steeds een ongemakkelijke stilte. De stilte werd gebroken door een dienaar die binnenkwam om het voorgerecht binnen te brengen. Het was een grote pan met een deksel erop, de inhoud zag ik pas toen hij de pan op tafel zette en opende. Het was een soort groene drab met allerlei soorten groenten erin en allerlei stukken vlees die een vreemde kleur hadden. Althans, ik hoopte dat het vlees was. Toen ik de dienaar vroeg wat het was, vond men mij onbeleefd. Een prinses werd niet geacht te vragen wat voor eten zij voor geschoteld kreeg. Er werd wat van de drab met een grote lepel op mijn bord geschept. De walm van de drab drong via mijn neusgaten mijn neus binnen. Vrijwel direct gingen bij mij alle alarmbellen rinkelen, omdat het vreselijk stonk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 15:16 ]


    26 - 02 - '16

    dooddoenervo schreef:
    Ik ben niet de beste schrijver maar ik ga wel een ABO nemen:Y)


    Dat vind ik heel aardig van je ^^

    @ De mensen erboven, bedankt voor 't invullen (;


    26 - 02 - '16

    Ik

    dancingfreek schreef:
    Ik


    Dan mag ook jij een lijstje invullen (;


    26 - 02 - '16

    Ik sla af, maar ik vind een zombie!1D fanfic wel een heel grappig idee. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik sla af, maar ik vind een zombie!1D fanfic wel een heel grappig idee. :'D


    Dat dacht ik ook al en ik was het ook nog niet ergens tegengekomen.


    26 - 02 - '16

    Zo te zien heb ik concurenten. ;s


    -

    Wrennah schreef:
    Zo te zien heb ik concurenten. ;s


    Yup ^^
    Ik ga waarschijnlijk ook pas eind deze week kiezen. Tenminste dat denk ik.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Yup ^^
    Ik ga waarschijnlijk ook pas eind deze week kiezen. Tenminste dat denk ik.

    Is goed, neem je tijd!


    -

    Ik wil ook wel eens een storie samen schrijven (of ja pogen) met iemand, ooit, maar het zal dan toch een OP worden ^_^
    Het klinkt in ieder geval wel een grappig plot. Misschien wat overdreven, maar het is weer eens een ander soort fanfic XD Ik heb alleen geen idee of ik het daadwerkelijk ga lezen. Ik zie wel tegen de tijd dat het gepost gaat worden op Q (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hmmmm, het is dat ik bang ben dat ik in de problemen ga komen met mijn tijd. Ik vind het een briljant idee :')


    Happy Birthday my Potter!

    @ Merrow, tegen de tijd dat ik weer een leuk OP idee heb zal ik 't wel melden. (;

    @ Rider, jammer, maar het is natuurlijk zonde als je niet genoeg tijd hebt


    26 - 02 - '16

    Ah, ik wil wel graag meedoen, maar ik besteed zelf al veel tijd aan mijn eigen story en dan ben ik bang dat ik met dit erbij niet uitkom met de tijd. Als de story er is, ga ik wel even kijken (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Skulls schreef:
    Ah, ik wil wel graag meedoen, maar ik besteed zelf al veel tijd aan mijn eigen story en dan ben ik bang dat ik met dit erbij niet uitkom met de tijd. Als de story er is, ga ik wel even kijken (:


    Ik snap het hoor (;


    26 - 02 - '16

    Weelll, ik ga tóch een poging wagen. Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt, en denk dat dat met twee moeilijker wordt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Weelll, ik ga tóch een poging wagen. Ik heb nog nooit een verhaal afgemaakt, en denk dat dat met twee moeilijker wordt.


    Super! C:


    26 - 02 - '16