• At first, the photo seems to depict two fingers, but these are not what you think they are. The photo is actually of a young person’s legs.

    The person was being punished by their teacher and was told to kneel in frozen peas. This kind of punishment is used to motivate students to behave in class and pay attention.


    Korte vertaling: Het foto lijkt op twee vingers, maar het is in feite benen van een jong persoon. Het persoon werd gestraft door haar/zijn juffrouw en moest als straf in bevroren erwten knielen. Deze soorten straffen wordt gebruikt om kinderen te motiveren om in klas te gedragen en op te letten.

    Bron

    Oke, dit vind ik echt te ver gaan gewoonweg. Als juffrouw hoor je een kind niet te straffen, dat ik het werk van een ouder, vind ik tenminste. Als juffrouw kan je ze strafwerk geven of als het kleine kinderen zijn, hun in de hoek te gaan laten staan, maar dit is gewoon mishandeling.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 2:38 ]


    -

    Ik zag al meteen dat het benen waren. Het lijkt niet eens op vingers.. maar goed, het lijkt me pijnlijk maar er zijn ergere dingen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    What. The. Fuck. Gestoorde mensen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    1 zo'n dude in die bron reageert dat t geen 'frozen/bevroren' erwten zijn maar gedroogde, nd dats true, net zo pijnlijk als op kleine kiezels zitten, imagine walking with those holes in your legs and knees :'3 China, we live in 2013 now okay? Sick brutal bastards



    *ps voor als je denkt dat dit niet pijn doet; go ahead, make your day, try it sometime, and i can promise you this ; You will regret you've tried*

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 1:18 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    1 zo'n dude in die bron reageert dat t geen 'frozen/bevroren' erwten zijn maar gedroogde, nd dats true, net zo pijnlijk als op kleine kiezels zitten, imagine walking with those holes in your legs and knees :'3 China, we live in 2013 now okay? Sick brutal bastards



    *ps voor als je denkt dat dit niet pijn doet; go ahead, make your day, try it sometime, and i can promise you this ; You will regret you've tried*

    Amen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 10:08 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Auwtch, ziet er echt wel pijnlijk uit


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    omqq,... o.o gemeen


    Im invisible.. But im a ninja, so invisibility is needed. :3

    Je hebt gelijk ze zou er zelf eens beter gaan in zitten hoe het voelt


    I'm a girl in the world

    Het ziet er ook best eng uit :|