• At first, the photo seems to depict two fingers, but these are not what you think they are. The photo is actually of a young person’s legs.

    The person was being punished by their teacher and was told to kneel in frozen peas. This kind of punishment is used to motivate students to behave in class and pay attention.


    Korte vertaling: Het foto lijkt op twee vingers, maar het is in feite benen van een jong persoon. Het persoon werd gestraft door haar/zijn juffrouw en moest als straf in bevroren erwten knielen. Deze soorten straffen wordt gebruikt om kinderen te motiveren om in klas te gedragen en op te letten.

    Bron

    Oke, dit vind ik echt te ver gaan gewoonweg. Als juffrouw hoor je een kind niet te straffen, dat ik het werk van een ouder, vind ik tenminste. Als juffrouw kan je ze strafwerk geven of als het kleine kinderen zijn, hun in de hoek te gaan laten staan, maar dit is gewoon mishandeling.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 2:38 ]


    -

    Ik zag gelijk dat het benen zijn.
    Zal wel pijnlijk zijn als je lang zo moet zitten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Folklore schreef:
    Pfffh, belachelijk dit. Kun je inderdaad wel mishandeling noemen.


    •*• Lululu •*•

    Mundane schreef:
    (...)

    Hm, dan is het toch echt een ander gevoel, knielen op bevroren erwten doet echt pijn namelijk :')


    Misschien wel, ik heb namelijk nog nooit op bevroren voedsel gezeten ;D


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ubiquitous schreef:
    Ik zag meteen dat het twee benen waren? :P Anyway, lijkt me heel raar aanvoelen, al die deuken in je benen..


    Ik vraag mij ook af hoe zoiets voelt met al die deuken in je benen, toch ga ik het niet uit proberen. Maar iemand zo straffen kan echt niet. Strafwerk geven kan nog maar iemand gewoon in bevroren erwten laten zitten. De kou zal niet prettig geweest zijn, denk ik.


    Physics is awesome

    Ieuwwwww das echt viessss
    Maar ja het is echt wel mishandeling!!


    Only God can judge me.

    Nathness schreef:
    (...)

    Misschien wel, ik heb namelijk nog nooit op bevroren voedsel gezeten ;D


    Haha, wij moesten voor IB Engels kijken hoe het voelde als je een minuut lang met je handpalm op grits drukt (soort Amerikaans eten), toen vertelde de lerares dat het praktisch hetzelfde voelt als bij bevroren erwten, hoewel je dat na een tijdje niet meer voelt. Het doet blijkbaar pas later echt pijn. Maar dat deed al pijn, en het was één minuut. :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    (...)

    Haha, wij moesten voor IB Engels kijken hoe het voelde als je een minuut lang met je handpalm op grits drukt (soort Amerikaans eten), toen vertelde de lerares dat het praktisch hetzelfde voelt als bij bevroren erwten, hoewel je dat na een tijdje niet meer voelt. Het doet blijkbaar pas later echt pijn. Maar dat deed al pijn, en het was één minuut. :')


    Aww, dat is eigenlijk best zielig voor jullie. En het eten dat verpleterd werd.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ja, ik zal het al een keer. Echt niet normaal.


    Tijd voor koffie.

    Poor kid.
    Zoiets mag dus niet. En terecht. Auw.


    We need a bigger boat.

    Nathness schreef:
    (...)

    Aww, dat is eigenlijk best zielig voor jullie. En het eten dat verpleterd werd.


    Het was vrijwillig hoor ;) En dat eten gebruikt ze al drie jaar ervoor, het kan niet bederven xd

    Maar OT: Ik vind het gewoon niet kunnen, leraren hebben het recht niet om leerlingen fysiek te straffen lijkt mij toch?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 15:47 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    (...)

    Het was vrijwillig hoor ;) En dat eten gebruikt ze al drie jaar ervoor, het kan niet bederven xd


    Hahah, loll


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ieellg, 't ziet er echt verschrikkelijk uit. In welk land is dit gebeurd?


    The odds are néver in our favor.

    Folklore schreef:
    Pfffh, belachelijk dit. Kun je inderdaad wel mishandeling noemen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vraag me af waar je in een klaslokaal opeens bevroren erwten vandaan haalt O_o


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gotama schreef:
    Pfffh, belachelijk dit. Kun je inderdaad wel mishandeling noemen.



    fallenbadass schreef:
    Ik probeer er benen in te zien maar het lukt me niet :') Maar goed, ja, fijn is anders en ik vind het ook echt niet kunnen om je leerlingen op die manier te straffen.