• At first, the photo seems to depict two fingers, but these are not what you think they are. The photo is actually of a young person’s legs.

    The person was being punished by their teacher and was told to kneel in frozen peas. This kind of punishment is used to motivate students to behave in class and pay attention.


    Korte vertaling: Het foto lijkt op twee vingers, maar het is in feite benen van een jong persoon. Het persoon werd gestraft door haar/zijn juffrouw en moest als straf in bevroren erwten knielen. Deze soorten straffen wordt gebruikt om kinderen te motiveren om in klas te gedragen en op te letten.

    Bron

    Oke, dit vind ik echt te ver gaan gewoonweg. Als juffrouw hoor je een kind niet te straffen, dat ik het werk van een ouder, vind ik tenminste. Als juffrouw kan je ze strafwerk geven of als het kleine kinderen zijn, hun in de hoek te gaan laten staan, maar dit is gewoon mishandeling.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 2:38 ]


    -

    Gobsmacked schreef:
    Poor kid.
    Zoiets mag dus niet. En terecht. Auw.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gatsby schreef:
    Ik vraag me af waar je in een klaslokaal opeens bevroren erwten vandaan haalt O_o



    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik dacht eerst dat het peuken o.i.d. waren, maar ik zag geen verbranding. Toen ik las dat het bevroren erwten waren, had ik iets van "What the Hell?" Het is inderdaad mishandeling, maar om eerlijk te zijn, verbaasd het me niet dat mensen dit tegenwoordig doen. Er is, of was tenminste, 's nachts een programma op TV en daarin drukte een vrouw als straf telkens brandende peuken in het lichaam van een meisje. Ze kon niets goed doen en haar hele lijf zat onder. Echt niet normaal, wat erg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pijnlijk:(
    Een vriendin van me is ooit met een liniaal op haar hand geslagen door een leraar omdat ze het antwoord niet wist!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Pharrell schreef:
    Ik vind niet eens dat het er heel erg uitziet. Ik weet ook niet of het pijn doet of zo, maar er lijken me ergere dingen qua mishandeling


    Zoals de leerlingen slaan met een liniaal.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    FACK hier krijg ik jeuk van.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Morticia schreef:
    Ik dacht eerst dat het peuken o.i.d. waren, maar ik zag geen verbranding. Toen ik las dat het bevroren erwten waren, had ik iets van "What the Hell?" Het is inderdaad mishandeling, maar om eerlijk te zijn, verbaasd het me niet dat mensen dit tegenwoordig doen. Er is, of was tenminste, 's nachts een programma op TV en daarin drukte een vrouw als straf telkens brandende peuken in het lichaam van een meisje. Ze kon niets goed doen en haar hele lijf zat onder. Echt niet normaal, wat erg.

    Whut O_O


    -

    Morticia schreef:
    Ik dacht eerst dat het peuken o.i.d. waren, maar ik zag geen verbranding. Toen ik las dat het bevroren erwten waren, had ik iets van "What the Hell?" Het is inderdaad mishandeling, maar om eerlijk te zijn, verbaasd het me niet dat mensen dit tegenwoordig doen. Er is, of was tenminste, 's nachts een programma op TV en daarin drukte een vrouw als straf telkens brandende peuken in het lichaam van een meisje. Ze kon niets goed doen en haar hele lijf zat onder. Echt niet normaal, wat erg.


    Tegenwoordig? Lijfstraffen binnen scholen waren vroeger dood normaal en dat is het nog steeds in sommige (Aziatische) landen. Erg sneu voor het meisje, maar ik kijk hier niet van op.


    i put the fun in funeral

    Sever schreef:
    (...)
    Whut O_O

    Ja, op TLC was 't.
    Backfire schreef:
    (...)
    Tegenwoordig? Lijfstraffen binnen scholen waren vroeger dood normaal en dat is het nog steeds in sommige (Aziatische) landen. Erg sneu voor het meisje, maar ik kijk hier niet van op.

    Ik zeg toch ook niet dat ik het niet van vroeger denk? Ik vermeld alleen maar dat het me niet verbaasd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat ik het niet van vroeger denk? Ik vermeld alleen maar dat het me niet verbaasd.


    Dan was gebruik maken van het woord 'tegenwoordig' niet erg toepasselijk :Y).


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)
    Dan was gebruik maken van het woord 'tegenwoordig' niet erg toepasselijk :Y).

    Ik had toen al op 'plaats reactie' gedrukt en geen zin om het te veranderen. Je snapt heus wel hoe ik het bedoel, daarbij is dit hedendaags gebeurd en gaat het niet over vroeger. Dan kunnen we wel de hele tijd daarover doorgaan. Ik ga 't niet veranderen ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *De persoon. :x

    En ik vind het nou niet perse mishandeling. Of je zoiets mag doen, daarover valt te twisten, maar dan had hij/zij zich maar gewoon moeten gedragen. Mishandeling vind ik het pas als er echt wordt geslagen dmv. een hand of een liniaal. Natuurlijk doet dit pijn, maar als je je huid gewoon laat opwarmen lijkt het me niet zo pijnlijk als een pak slaag / een liniaal slag ofzo.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2013 - 19:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik had toen al op 'plaats reactie' gedrukt en geen zin om het te veranderen. Je snapt heus wel hoe ik het bedoel, daarbij is dit hedendaags gebeurd en gaat het niet over vroeger. Dan kunnen we wel de hele tijd daarover doorgaan. Ik ga 't niet veranderen ook.


    's Cool. Dacht, ik zeg het even.


    i put the fun in funeral

    Bubbelien schreef:
    Pijnlijk:(
    Een vriendin van me is ooit met een liniaal op haar hand geslagen door een leraar omdat ze het antwoord niet wist!


    Wat??
    Okay, dat is erg weird!
    Hoe oud was ze toen??


    The way is not in the sky. The way is in the heart. - Buddha

    Peeta schreef:
    O, god dat gaat pijn doen als het ervanaf moet.


    Some people are art and do art at the same time