• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Dus, een talktopic omdat jullie zo vreselijk veel off-topic gaan.
    Geen ruzie, graag.

    Het speeltopic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 12:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn persoontjes zitten in een groep... Kan dit veranderen of is dat wel heel lastig?


    Bowties were never Cooler

    Dat dat paard verkocht was is echt super jammer, ik weet hoe dat voelt..
    Toen ik een jaar of 6 was stond mijn zus ineens voor ons huis met een welsh pony, en die stond altijd bij haar in de tuin. Ze woonde toen een paar huizen verderop dus ik mocht de pony altijd rijden, maar toen begonnen de buren te klagen dat het stonk TT_TT
    Ze moest weg, en toen konden we een weiland vinden waar zo'n zelfde pony stond, maar die mensen gingen verhuizen.. Toen wisten we niks meer :c

    Ik rij nu op een manege, en ik rij eigenlijk altijd op één pony, tis een haflinger en das mijn favo ras. Maar de laatste tijd wil ineens iedereen op hem :c
    Hij bokt en is best lastig, daarom vinden ze hem allemaal een stom paard. Maar sinds ik er altijd lachend op zit als hij bokt wil iedereen ineens op hem -.-
    Ik wou dat ik een eigen paard had, dan kon ik met zekerheid zeggen van 'Ja, das mijn paard daar gaan jullie niet op, daar ga ik op'
    Maar dat kan ik niet -.-
    Waarom is geld zo belangrijk in deze mislukte wereld?!?!?!


    Little do you know

    De 'manege' waar ik rij is niet echt een manege, maar een pension. Dat pension is van mijn oom en tante, dus ik kan er altijd heen. Ik ga er volgend jaar ook stage lopen (:

    ^^ Ik snap je Roww, maar daar heb ik dan weer geen last van omdat ik de enige in mijn les ben die niet binnen 10 minuten van hem afkukelt vanaf het begin van de les omdat hij zo gigantisch dramt en kloot. Het is een hyperactieve kleuter op speed die heel gewiekst van elk beetje 'ik weet niet helemaal wat ik doe en hoe hij reageert' gebruik maakt om te kloten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 21:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Halflingers zijn leuk, Fjorden zijn irritante, dikke beesten.
    Ik moest op een fjord leren rijden in een groep waar elk paard sneller was dan die dikzak. Het was winter en hij kon er niet tegen dat elk paard sneller was dan hem waardoor hij is beginnen bokken en stijgeren en 3 keer raden wie eraf lag omdat het nog maar haar 3e les was ?

    Ik vind het beiden niet echt leuk. Geef mij maar een lastige tuiger die doortankt. Heerlijk.
    Mijn eerste les was op een pony die het heerlijk vond om kinderen te pesten, ze eraf te gooien en te racen door de bak heen. Toen ze met pensioen ging werd ze daar zo lastig dat ze binnen 3 dagen weer terug was en ze heeft tot haar dood gedaan waar ze van hield


    Bowties were never Cooler

    Geef mij maar mijn allerliefste, veel te dikke, Fanse Draver X Selle Français merrie. Schat van een paard, maar je moet weten wat haar trucjes zijn.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    KiliOfDurin schreef:
    Mijn persoontjes zitten in een groep... Kan dit veranderen of is dat wel heel lastig?


    Daar heb ik niet op gelet. Ik zal eens kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik mis echt veel de laatste tijd. XD Nop had vlammende ruzie tussen me Pa en mij. Ik voel me echt schuldig nu weer. :/
    Zelf heb ik als ik shows rijd altijd zo een minkukel van een rijdster. Ze doet alsof ze de beste is en als haar vader een wedstrijd organiseert dan wint zij hem. Ook als haat vader in de jury wint zij die wedstrijd. Ze kan totaal niet paardrijden en ik heb echt medelijden met haar paard dat echt een schat is. Ze geeft hem alleen maar klapjes met het zweepje en na dat ze klaar is met haar rit dan zit dat paar hellemaal te hijgen en is hellemaal bezweet. Zelf vind ik het gewoon weg dierenmishandeling.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha, geweldig d:
    Achja, ik hou wel van stevige paarden zoals Haflingers..
    Ik ben dan ook echt geen wedstrijd type.. Al die mensen op wedstrijden(Behalve de normale échte paardenliefhebbers dan) zijn zo bekakt als maar kan.. Vre-Se-Lijk..

    Maar eh,
    @KiliOfDurin
    ik snap niet dat Loki zo snel weet dat Matt en Rafael players zijn x'D
    Matt heeft enkel nog écht geflirt met Ella, en dat hij zijn zinnen op haar heeft gezet en jaloers is op Rafael omdat Rafael met haar praat en hij zelf niet betekent niet dat hij een meisje thuis heeft zitten, hetzelfde geld voor Rafael x'D
    Rafael en Matt hebben beiden enkel netjes gedaan tegen de meeste meiden,, echt playergedrag hebben ze nog niet vertoond :')
    Dusja, ik vind het knap dat hij dat nu al weet x'D


    Little do you know

    Roww, je moet je post even aanpassen lijkt mij. :Y)
    In het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 22:10 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Roww, Hij heeft mensen vrij snel door. Hij zegt er alleen weinig over.

    Ik rijd alleen binnen de manege wedstrijden en dat is gewoon erg leuk vooral. Er zijn natuurlijk er wel een paar die minder met hun dieren omgaan, maar daar wordt eigenlijk altijd wat van gezegd. Ook hebben we eens per jaar een wedstrijd die je verkleed mag rijden. Echt super.


    Bowties were never Cooler

    BAM IN MATT"S FACE!!!
    En nu is mijn Mella hart gebroken :'( * Neemt snel een slok thee uit haar: Go a cup of Mella mok *


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ja, dat had ik al gelezen, Matty is nu schagrijnig x'D
    Waarschijnlijk gaat hij nu dehele tijd, tot aan het huis, sikkeneurig zitten doen :')
    Tenzij iemand in zijn groep hem laat zien dat dat niet nodig is, natuurlijk x'D

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 22:41 ]


    Little do you know

    Ik weet niet wat ik op Pete moet antwoorden xd