• Hello everyone!
    Ik wil graag een verhaal schrijven, ik heb ook al grove ideeën, maar nog niet verfijnd zeg maar.
    Ik wil ook graag weten wat jullie leuk vinden. Zouden jullie dus dit lijstje in willen vullen, zodat ik misschien op goeie ideeën kom?

    Wat lezen jullie graag voor soort verhaal?
    Wat voor geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Moet het verhaal drama bevatten of juist niet?

    Ik zit trouwens nog na te denken over iets met zombies, maar géén idee hoe ik dit uit ga werken :')

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 11:08 ]


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, ik vind 'm wel echt genius! What a great mind you have, hehe. :Y) Alleen.. tja, ik denk wel dat er sommige users hier wat op gaan zeggen. Maar als jij het heel leuk vind om te schrijven moet je het toch gaan doen. Ik houdt je niet tegen hoor, ghehe.


    I know right? Hahaha :')


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Nou ik had het volgende idee.

    De haat richting One Direction blijft maar groeien en groeien. Uiteindelijk nemen de haters het over en nemen een stel geleerden gevangen. De geleerden moeten een virus creëren waardoor mensen in zombies veranderen. Dit zombievirus wordt toegediend bij een x-aantal mensen en moet zich zo gaan verspreiden richting One Direction. De hele wereld begint besmet te raken, doordat het uit de hand loopt. De leden van One Direction besluiten naar een eiland te vluchten om besmetting te voorkomen, maar wat als een van hun besmet is?...


    Tam tam tam...
    Maar ik ben bang dat het beledigend is voor de fans ;x
    Awesome gewoon +1383113232


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Waarschuw mij maar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Waarschuw mij maar


    Als het niet te beledigend is en gewoon online kan (en ik het ook daadwerkelijk ga schrijven) maak ik er een verhaal van.


    26 - 02 - '16

    Cairde schreef:
    Waarschuw mij maar


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol, tja ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen schrijven. Gewoon doen. :Y)

    Elvenking schreef:
    Lol, tja ik zie niet in waarom je dat niet zou mogen schrijven. Gewoon doen. :Y)


    Het is misschien beledigend voor de die hard fans?


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Het is misschien beledigend voor de die hard fans?
    die moeten stoppen met piepen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Alecia schreef:
    (...)

    Het is misschien beledigend voor de die hard fans?

    Ach pff, die beledigen die leden van One Direction al meer dan genoeg door ze gay te maken en ze met elkaar te laten batsen.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ach pff, die beledigen die leden van One Direction al meer dan genoeg door ze gay te maken en ze met elkaar te laten batsen.


    Ach fuck it. Ik doe 't gewoon :')


    26 - 02 - '16

    Nu nog een titel verzinnen.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Ach fuck it. Ik doe 't gewoon :')

    Dat is de goede instelling, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Dat is de goede instelling, haha.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lolicia schreef:
    (...)
    Dat is de goede instelling, haha.


    I know right? :'D


    26 - 02 - '16

    Zoals ik al eerder zij: mij kan je waarschuwen. Word zeker een bladwijzer. (Niet omdat ik het niet wil gaan lezen maar ik neem nooit meer abo's omdat dat me hele mailbox vol spamt. Heb er nu al 860)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,