• Yo ^^

    Ik ben sinds deze zomervakantie weer helemaal into manga en het leek me leuk om er zelf een te maken. Voor wie nu geen flauw idee heeft waar ik het over heb (shame on you!): manga is Japans voor stripverhaal. Het wordt dus gewoon een stripverhaal, maar dan getekend in de typerende manga stijl. Ook dacht ik 'Hoeveel stripverhalen zijn er nou op Quizlet? Geen?', dus dacht ik eraan om het verhaal te posten in een story (moet nog een beetje kijken hoe ik dat wil doen though).
    Nu weet ik helemaal niet of er aanhang voor zijn, hoeveel tijd en moeite me dit zou kosten, of ik het zelf nog leuk vind na een tijdje, etcetera, dus ik kan niet beloven dat het er ook echt van komt x'D. Toch vraag ik jullie of jullie zo lief willen zijn dit voor me in te vullen. Pweaaase?

    Heb je wel eens een manga gelezen?
    Denk je dat je een manga op Q zou lezen?
    Wat voor een genre zou je het leukst vinden?
    Welk geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Van links naar rechts of van rechts naar links lezen?


    Alvast bedankt, tips zijn altijd welkom :3


    i put the fun in funeral

    Heb je wel eens een manga gelezen? Jep.
    Denk je dat je een manga op Q zou lezen? Als de tekeningen goed zijn en een interesant verhaallijn zeker. Hierboven vind ik al best goed geslaagt :')
    Wat voor een genre zou je het leukst vinden? Comedie, romantiek, beetje drama. In ieder geval geen horor of fanfiction.
    Welk geslacht moet de hoofdpersoon hebben? maakt niets uit.
    Van links naar rechts of van rechts naar links lezen? Gewoon van links naar rechts, anders raak ik echt verward (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Heb je wel eens een manga gelezen?
    I sure have!
    Denk je dat je een manga op Q zou lezen?
    Sounds nice!
    Wat voor een genre zou je het leukst vinden?
    I dunno, ik vind alles wel leuk. Trouwens toch wel Fantasy en Actie extra veel :')
    Welk geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Why not both? Nah, just kidding. I like both
    Van links naar rechts of van rechts naar links lezen?
    Doesn't matter to me!


    Tijd voor koffie.

    Bedankt voor het invullen :3
    Ik denk dat het geen fantasy gaat worden, aangezien dat misschien nog iets te hoog gegrepen is voor iemand met zo weinig ervaring. Ik twijfel nu heel erg of ik van links naar rechts of andersom moet doen. Dilemma's D:


    i put the fun in funeral

    Als je het op quizlet post zou ik het zo Nederlands mogelijk doen :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Als je het op quizlet post zou ik het zo Nederlands mogelijk doen :)


    Hmm, daar heb je een punt. Maar dan kom ik bij de volgende dilemma's: Japanse of westerse namen? Schooluniformen of niet? Chan san kun/whatever of niet?


    i put the fun in funeral

    Heb je wel eens een manga gelezen? A buttload of it, yesh.
    Denk je dat je een manga op Q zou lezen? Als het een goede is, wel ja.
    Wat voor een genre zou je het leukst vinden? Shounen, mysterie, misschien horror
    Welk geslacht moet de hoofdpersoon hebben? Don't care, bij shounen is het meestal jongens dus een meisje zou wel leuk zijn.
    Van links naar rechts of van rechts naar links lezen? Rechts naar links, als echte manga. :Y)

    Backfire schreef:
    (...)

    Hmm, daar heb je een punt. Maar dan kom ik bij de volgende dilemma's: Japanse of westerse namen? Schooluniformen of niet? Chan san kun/whatever of niet?

    Ik heb een story in Japan, met Japanse namen. Ik schrijf in het Engels en het is niet op een school, maar ik zou wel uniformen doen en wel met honorifics als chan, san, kun, sama, onii/onee-san etc.

    Heb je wel eens een manga gelezen?
    Yup.
    Denk je dat je een manga op Q zou lezen?
    Jazeker, gewoon alle paginas op een andere site zetten en dan via [img][img] na/onder elkaar plaatsen.
    Wat voor een genre zou je het leukst vinden?
    Fantasy en science-fiction.
    Welk geslacht moet de hoofdpersoon hebben?
    Maakt niet uit.
    Van links naar rechts of van rechts naar links lezen?
    Rechts naar links, het is een manga voor iets hé?


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...