• Wij bieden een gratis vakantieplekje in een twee verdiepingen tellende bungalow in een Landal park in Overijssel, dicht bij Almelo. Dit huisje heeft een sauna en een zonnebank. Op het terrein is ook nog een strandje met een meertje en het word de komende dagen erg warm hier. Er is WiFi in het huisje, gratis dus je kan je laptop of iets dergelijks meenemen. Dit is voor de dagen vandaag tot en met vrijdagochtend. Je krijgt een slaapkamer met twee bedden, een televisie en een idioot. (mijn 19 jarige zusje)

    Wij vragen iemand die ouder is dan 16 jaar en ongeveer 20-30 euro wilt bijdragen voor de boodschappen van die week, ligt eraan hoeveel dagen je bij ons in het huisje verblijft (het liefst een week natuurlijk). Je moet een beetje gezellig zijn. Er word gerookt (niet binnen uiteraard) en gedronken. Huisdieren zijn toegestaan! (hieronder vallen geen aanhangsels zoals vriendjes/vriendinnetjes of familileden) Het kan helaas maar één iemand zijn.

    Het park kan worden bereikt met het openbaar vervoer en met de auto. Als je met openbaar vervoer komt komen we je bij de bushalte ophalen. We verblijven op de Vlegge, Landal.

    Onze vierde persoon waar voor betaald is ging namelijk niet mee op de dag van vertrek en iedereen is namelijk zelf op vakantie of moet werken.


    Your make-up is terrible

    Ik ben heel leuk ;D
    Alleen ga ik vrijdagochtend zelf op vakantie dus dat is niet zo handig, maar dat wist je al xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik ben heel leuk ;D
    Alleen ga ik vrijdagochtend zelf op vakantie dus dat is niet zo handig, maar dat wist je al xd


    Ja, helaas. :c


    Your make-up is terrible

    Hopelijk vind je iemand. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben heel leuk!
    Maar ja ik ga vrijdag zelf op vakantie... D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou het leuk vinden, maar ik ben ook een enorme idioot, ik ga vast niet mogen van mijn ouders en tenslotte ben ik 12 jaar. Toch succes met het vinden van iemand! (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Succes met het vinden van een leuk iemand.:Y)
    Als ik vrijdag zelf niet op reis vertrok voor drie dagen had ik het misschien overwogen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jammer, moet de hele week werken.. Succes met iemand vinden!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voor de mensen die vrijdag weggaan, jullie mogen ook tot donderdag komen. (krul)


    Your make-up is terrible

    Leuk idee!
    Ik heb bijna niks te doen deze week, maar jullie kennen mij denk ik niet:X En om nou een wildvreemde uit te nodigen ;)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zou wel willen, maar ik moet werken deze week. Hopelijk vind je iemand!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Qiayau schreef:
    Leuk idee!
    Ik heb bijna niks te doen deze week, maar jullie kennen mij denk ik niet:X En om nou een wildvreemde uit te nodigen ;)


    + dit. Ik zit wel een hele week niets te doen xd.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 21:09 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Werk..


    ©1998

    Qiayau schreef:
    Leuk idee!
    Ik heb bijna niks te doen deze week, maar jullie kennen mij denk ik niet:X En om nou een wildvreemde uit te nodigen ;)


    Nou als je zin hebt mag je komen haha.


    Your make-up is terrible

    Okammy schreef:
    Kan ik ook gratis de idioot overnemen? Ik heb nog een schoonmaakster nodig 'hmm

    Voedsel is gratis te verkrijgen in een eigen (vuilnis)bak en ook een slaapplaats is inbegrepen (voor mijn voordeur)


    Sorry, die idioot heb ik zelf nodig voor de boodschappen en om te koken.


    Your make-up is terrible

    Sorry nog geen 16 en geen leuk persoon xP


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio