• In het midden van Londen staat het huis van de Campbell familie. Bestaande uit alleen maar een man met zijn vrouw. Zijn vrouw heeft al meerdere miskramen gehad, maar de kinderwens is nooit verloren gegaan. Als ze zelf geen kinderen kunnen hebben, waarom dan geen pleegkinderen? Zo namen ze al snel hun eerste kind, en vele volgden nog. Allemaal met een andere nationaliteit, een andere cultuur en een ander verhaal. Maar toch werden ze een grote, hechte familie. Ze delen lief en leed met elkaar en zien elkaar als hun echte familie. Maar net zoals in gewone familie's hebben ze hun problemen, ruzie en irritatie's. Maar sinds het geen echte familie van elkaar is... Komen ook de nodige liefdes en vriendschappen voor...


    Ouders:
    Myla Korey Campbell - Brits - 34 - Alecia
    Arthur Andrew Campbel - Brits - 35 - Alecia

    Kinderen:(max.8.)
    - Alexandra Chantelle Lopez/Campbell - Spaans - 16 - Adnane
    - Hazel Juliette Smith/Campbell - Brits - 17 - Aquari
    - Eylem Rowa Rizk/Campbell - Marokkaans - 6 - Abelard
    - Louise “Lou” Johnson – Campbell - Brits/Amerikaans - 16 - Confortare
    - Ibrahim Omar Idrissi/Campbell - Marokkaans - 18 - Adnane
    - Ray Gidy Frujipi/Campbell - Surinaams/Amerikaans - 16 -Cairde
    - Armel Tristan Bissette/Campbell - Frans - 15 - Unimaginable
    - Fray McHampton/Campbell - Brits - 17 - Confortare

    Invullen: [* = alleen voor kinderen.]
    Naam:
    Leeftijd (Ouders vanaf 30 en kinderen 6 tm 19):
    Nationaliteit:
    Reden dat hij/zij een pleegkind is*:
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie*:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 4 regels!
    - Geen sneltrein RPG!
    - Maximaal 2 personages! Jongen en een meisje.
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Adnane) maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 13:40 ]


    El Diablo.

    Mag ik een meisje reserveren? Kind.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een meisje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Mag ik een meisje?

    Mag ik een jongen en een meisje? Kind graag. Shit, meisjes kunnen niet meer, haha.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jullie staan erbij!


    El Diablo.

    Ik denk hier nog even over na.


    26 - 02 - '16

    Hoelang blijven reservatie's staan?

    En ik faceclaim Zoella alvast :3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben bang dat dit topic vast loopt ;(, net zoals bij alle andere leuke RPG's waaraan ik meedeed. Tenslotte had ik echt heel graag een meisje gewild, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 21:59 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aquari schreef:
    Hoelang blijven reservatie's staan?

    En ik faceclaim Zoella alvast :3


    48 uur (:


    El Diablo.

    Naam: Eylem Rowa Rizk/Campbell
    Leeftijd: Zes jaar
    Nationaliteit: Marrokaans
    Reden dat hij/zij een pleegkind is: Haar moeder is gestorven bij haar geboorte en haar vader zit in de gevangenis in Marokko.
    Hoelang woont hij/zij al bij de familie: Vanaf haar derde. Eylem heeft er verder geen moeite mee.
    Karakter: Eylem is echt het kind van "zolang ik maar wat krijg om te doen, vind ik alles goed". Je kan alles met haar doen wat je wilt, al ben je drie uur weg merkt ze het niet. Geef haar een koekje, wat te drinken en iets om te spelen en ze is in de zevende hemel. Eylem is een lief en opgewekt meisje, wat totaal niet verlegen is. Bij vreemden stelt ze zichzelf even voor en wandelt dan vrolijk door naar iemand anders. In tegenstelling tot alle andere meisjes hoeft ze geen prinses te worden. Ze vindt echter dat ze een vliegtuigpiloot is met een roze cape. Een rare combinatie zou je zeggen. Natuurlijk is het dat ook. Altijd zie je de blije, opgewekte Eylem. Enkel in de morgen maak je haar chagrijnig mee. Door haar uit haar fantasie te halen kan je Eylem kwetsen, anders gaat het niet zo snel. Maar als je haar van slag hebt, raakt ze niet zomaar rustig. Eylem loopt erg achter op alle andere zesjarigen en voelt zich dan ook nog jonger. Eerst maakten de dokters zich hier erge zorgen om want een meisje van zes jaar hoort zich zelfstandiger te gedragen. Gelukkig is het niks ergs en kan het snel doorkomen.
    Uiterlijk:


    Extra: Eylem heeft astma. Hierdoor kan ze snel buiten adem raken, en nu ze nog klein is -is het belangrijk dat je er goed op let en er goed mee omgaat.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 22:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een jongen>


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ze is cute :3 ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil wel een jongen, maar ik twijfel...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unimaginable schreef:
    Ik wil wel een jongen, maar ik twijfel...


    Zal ik je er dan maar bij zetten voor de zekerheid? (:


    El Diablo.

    Adnane schreef:
    (...)

    Zal ik je er dan maar bij zetten voor de zekerheid? (:


    Graag^^


    We've lived in the shadows for far too long.