• Afgelopen nacht ben ik van nijmegen naar huis gegaan (vlaardingen) ik had een ontzettend leuk feestje gehad. Goed nu ben ik een muts geweest en had ik de tijd niet in de gaten gehouden dus dacht ik dat k het net aan naar huis zou redden... nu kreeg ns vertraging dus was het resultaat 3 uur op rdam centraal staan om te wachten op de eerste sprinter naar vlaardingen. Algoed, nu heb ik dat vaker gedaan, dus mijn mening is over het algemeen Balen eigenschuld dikke buld.

    ik zat in de trein van utrecht naar rotterdam en zit een beetje te doezelen gezien het toch al bijna half 3 was, ik kon moeilijk mijn ogen openhouden en het ging dus niet expres. voel ik ineens mijn mobiel uit mn gevel getrokken worden (ik doe bijna alles in mn bh). dus ik schiet overeind grijp die gozer en sla hem vol op zijn gezicht, hij laat mijn mobiel vallen en rent de trein uit.

    voelde mij op rotterdam helemaal niet meer op mijn gemak, voor het eerst was ik echt oprecht bang om daar te wezen... en mn hand is dik en opgezet door de klap die ik die gozer heb verkocht.
    heeft iemand van jullie ook eens zo iets mee gemaakt?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw, echt geweldig dat je zo snel wist te reageren!! Ik zal geen koffie drinken, omdat je dan niet kan slapen als je thuis komt.


    -

    Geniale reactie, hehe. En nee, dit is mij gelukkig nog nooit overkomen. Sterkte met je hand!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    LogitG27 schreef:
    Jullie zaten beide toch fout. Als je hem had, had ie jou kunnen aanklagen voor mishandeling. Je mag niet zomaar slaan, haha. Maar ik begrijp t wel en ik vind t ook terecht, maar je moet er wel mee oppassen. Nederland is heel naaiend in dit soort dingen. Maar, goed je hebt mobiel en da's t belangrijkst, sterkte ermee!

    Eehm, niks. Die vent heeft van haar spullen af te blijven met zijn smerige poten.

    Knap dat je zo gehandeld hebt.


    ars moriendi

    Ik ging een keer wandelen in het park. zie ik opeens een man met een tak op me afrennen.
    En later werd ik wakker op het gras. Hij had me tas doorzoch maar daar zat alleen een boekje in waar op stond:
    Nerd Alert! xD Vond het wel vreemd want me pen van de action was weg xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    tnx you all ik zie veel heftigere dingen hier xD heb geluk gehad dat het bij een snelle gris en een natuurlijke reactie is gebleven haha!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wow dat is wel echt heftig zeg!
    Dat hij überhaupt het lef heeft om je mobiel uit je bh te stelen! Goed dat je zo reageerde zeg!


    Inspiration can hit you any time

    Insurgent schreef:
    Dat hij nog het lef had om in je bh te zitten... Maar goed dat je zo snel gereageerd hebt.

    Dit + wat een sick pervert :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woah! Ik ben een keer overvallen maar een paar jongens die met elkaar stonden te praten op een hoekje zijn de jongen achterna gerent en hebben mijn spullen teruggepakt. Toevallig zijn ze nu mijn beste vrienden, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    Woah! Ik ben een keer overvallen maar een paar jongens die met elkaar stonden te praten op een hoekje zijn de jongen achterna gerent en hebben mijn spullen teruggepakt. Toevallig zijn ze nu mijn beste vrienden, haha.
    wauw :P dat is wel een geluk bij een ongeluk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jezus, dat mensen zo brutaal zijn om je mobiel uit je bh te halen.O_O gadver!=x


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het echt heel stoer van je dat je 'm geslagen hebt.
    Waarschijnlijk zou ik echt doodsbang zijn geweest en 'm gewoon aangestaard hebben. x]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    Ik vind het echt heel stoer van je dat je 'm geslagen hebt.
    Waarschijnlijk zou ik echt doodsbang zijn geweest en 'm gewoon aangestaard hebben. x]
    haha het was instinct xD daarna had ik wel zoiets van dafuq is er gebeurd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat een onbeschofte gast.

    Wat ontzettend eng zeg ;o Vind het echt knap van je hoe je reageerde! Ik hoop dat hij nu heel erg last van zijn kop heeft


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Lightswitch schreef:
    Wat ontzettend eng zeg ;o Vind het echt knap van je hoe je reageerde! Ik hoop dat hij nu heel erg last van zijn kop heeft
    ik ook haha want het blijkt dat ik mijn middenhands beentje heb gebroken xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.