Afgelopen nacht ben ik van nijmegen naar huis gegaan (vlaardingen) ik had een ontzettend leuk feestje gehad. Goed nu ben ik een muts geweest en had ik de tijd niet in de gaten gehouden dus dacht ik dat k het net aan naar huis zou redden... nu kreeg ns vertraging dus was het resultaat 3 uur op rdam centraal staan om te wachten op de eerste sprinter naar vlaardingen. Algoed, nu heb ik dat vaker gedaan, dus mijn mening is over het algemeen Balen eigenschuld dikke buld.
ik zat in de trein van utrecht naar rotterdam en zit een beetje te doezelen gezien het toch al bijna half 3 was, ik kon moeilijk mijn ogen openhouden en het ging dus niet expres. voel ik ineens mijn mobiel uit mn gevel getrokken worden (ik doe bijna alles in mn bh). dus ik schiet overeind grijp die gozer en sla hem vol op zijn gezicht, hij laat mijn mobiel vallen en rent de trein uit.
voelde mij op rotterdam helemaal niet meer op mijn gemak, voor het eerst was ik echt oprecht bang om daar te wezen... en mn hand is dik en opgezet door de klap die ik die gozer heb verkocht.
heeft iemand van jullie ook eens zo iets mee gemaakt?
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.