• Ja, kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik word op dit moment gek van een Franse die mij de hele tijd sms't met Sa vas. Ik ben het beu en ken die persoon totaal niet, ik bedoel ik ken die nummer dus niet. Ik reageer niet en daardoor blijft die persoon me sms'en. Laatst belde een Franse mij ook al en ik ben het dus beu dat onbekende me lastigvallen. Weet iemand dus hoe je een nummer kan blokkeren? Ik kan het niet vinden op mijn mobiel en iemand zei me dat ik mijn provider moest bellen daarvoor, maar normaal kan het toch ook op je mobiel?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Heb je niet zo'n zwarte lijst op je telefoon? Volgens mij is 't zo, dat als je iemand daaraan toevoegt, die persoon je niet meer kan bellen.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Heb je niet zo'n zwarte lijst op je telefoon? Volgens mij is 't zo, dat als je iemand daaraan toevoegt, die persoon je niet meer kan bellen.


    Euh, niet dat ik weet .. Ik kan nummers blokkeren bij instellingen en dan bij oproepen, maar daar heb ik een wachtwoord voor nodig en die kan ik niet vinden


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Euh, niet dat ik weet .. Ik kan nummers blokkeren bij instellingen en dan bij oproepen, maar daar heb ik een wachtwoord voor nodig en die kan ik niet vinden

    Is dat wachtwoord niet je pincode? Of een ander wachtwoord? Heb je geen pincode, probeer er eentje te nemen (een simpele) en probeer 't dan opnieuw.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Is dat wachtwoord niet je pincode? Of een ander wachtwoord? Heb je geen pincode, probeer er eentje te nemen (een simpele) en probeer 't dan opnieuw.


    Al allemaal geprobeerd en dan komt er te staan dat het fout is, maar die persoon die me sms't heeft me sinds de nacht toch met rust gelaten, dus het is geen ramp meer fzo. Toch bedankt (:

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 17:54 ]


    16 - 09 - '17