• In Omnia zijn er verschillende volkeren en Huizen. Het Huis der elfen, het Huis der dwergen, het Huis der mensen, en het Huis der nimfen. Dit zijn in feite stukken land met dorpjes en het Huis, als een kasteel. Om de 100 jaar worden er spelen gehouden tussen de 4 huizen. Elk hoofd van de huizen mag een opdracht kiezen en de rest word beslist door het stemmen. Er zijn geen regels in dit spel enkel dat de kandidaten tussen de 15 en 21 moeten zijn. De kandidaten worden gedropt in een leeg stuk land, volledig bedekt door een donker woud en duistere wezens houden er schuil. Ze moeten het woud doorkruizen naar de overzijde. Er zijn 8 stroken in het bos waar er geen bomen staan, waar het dus veld is en op elke strook houd een opdracht plaats. De gene die levend aan de overkant komen zijn de winnaars. De eerste van elk huis word dan ook de toekomstige heerser van het huis.


    Elfen: (meisjes vol)
    Ireth Primula Anarion - After
    Elrowien Aranwion - Sakura1994
    Ruadan Mathacarma - Delahaye
    Brennon Darren Chayler - LostMagic
    Dwergen:
    Bagor - dooddoenervo
    Kyrr Ingmund - Kynareth
    Merena Zurik - Sakura1994
    Mensen:
    Gwen Kateleya Mayra Mérna - LostMagic
    Elydir Brys Falluciné - Abelard
    Justin Dominic Bradley - SilverSnow
    Nimfen: ( vol)
    Xanthé Silver Moore - Silversnow
    MKadootjes - MKadootjes
    Amelia Marell Felicite Acron - maberu

    Naam:
    Leeftijd:
    (tussen de 15 en 21jaar)
    Huis:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapen:
    (boog voor mens of elf bv, nimfen kunnen een soort magie beoefenen waarbij ze water van bronnen of planten kunnen beheersen, dwergen hebben meestal zwaard of bijl of zo)

    Regels
    Niet te veel OOC en als je het doet tussen () {} []
    3 rollen per persoon (liefst max 1 meisje anders is het te oneven)
    Evenveel dwergen als mensen, elfen en nimfen
    16+ toegestaan
    Niet direct verhaallijnen op voorhand bedenken zodat anderen ook een kans hebben
    Nog vragen, vraag het maar
    Topics maak ikzelf aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nee het is goed zo maar daar trek ik de lijn wel want ik kan niet iedereen toelaten 2 meisjes of meer te maken snap je...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    nee het is goed zo maar daar trek ik de lijn wel want ik kan niet iedereen toelaten 2 meisjes of meer te maken snap je...

    Mag ik nog wel een rol invullen dan voor de dwerg? (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ok is goed x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sakura1994 schreef:
    (...)


    I know maar aangezien Kynareth vroeg of die een mannelijke dwerg aan mocht maken (en als ze die dus aan gaat maken) hebben we twee mannelijke dwergen dus ik dacht eigk miss dat t goed is als ik dan nog een vrouwelijke aan maak?
    als het niet goed is maak ik wel een mannelijke^.^


    Je zou ook je elf mannelijk kunnen maken en je dwerg vrouwelijk maken?
    Dan is er meer evenwicht.


    Stenenlikker



    Naam: Kyrr Ingmund
    Leeftijd: 21 jaar oud
    Huis: Het huis der Dwergen.
    Karakter: Kyrr is aardig voor een dwerg, simpelweg omdat zijn moeder een fragiel elfenvrouwtje was en zijn vader een grote boze dwerg. Kyrr heeft het uiterlijk van zijn vader (met een beetje mix van mams), maar de persoonlijkheid van een elf. Maar als je hem te ver pusht, wordt hij gewelddadig en agressief, zoals een dwerg hoort te zijn.
    Uiterlijk: Kyrr's baard mist, dat is wat de meeste wezens opvalt. Zijn baard was weggehaald door een verrader binnen de groep, die al lang weg is. Voor de rest heeft hij mooie blauwe ogen en bruin haar. Hij ziet er goed uit voor een dwerg.
    Wapen: Een zwaard, een bijl, en enkele werpmessen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    moet ik anders nog een extra personage aanmaken? Was het sowieso al van plan, maar ik heb nog geen inspiratie gekregen. Maar ik doe het zo, hoor...


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Sgoed mr wel mannelijk x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    OMG ben deze RPG helemaal vergeten. Kan ik nog een mannelijke nimf krijgen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    geef mij dan maar een mannelijk mens :)


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ok en ok


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Justin Dominic Bradley
    Leeftijd: 18
    Huis: Het huis der mensen
    Karakter: Justin is stil, teruggetrokken en nogal wantrouwend naar andere mensen toe. Hij is liever op zichzelf. Dit is omdat hij sinds zijn 14 op straat woont, zijn moeder is overleden en zijn vader heeft hem het huis uitgejaagd, en daar heeft leren vechten en overleven. Hij is een paar keer flink laten vallen, vandaar dat wantrouwen. Hij wordt door mensen regelmatig als arrogant en egoïstisch aangezien, omdat hij eigenlijk alleen dingen voor zichzelf doet. Hij wil het wel dingen voor anderen doen, maar dat komt echt zelden voor.
    Uiterlijk: -
    Wapen: Twee dolken, maar hij kan ook zonder wapens vechten. Met andere wapens, zoals een zwaard of een bijl, kan hij absoluut niet vechten, dan ziet het er best wel klungelig en zielig uit.

    Iemand suggestie's voor een leuk uiterlijk? :/
    Misschien komt er nog wat bij...


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Dooddoenervo-->Martenvilijn


    Queer zijn is gewoon alles

    Naam: Danelea Seiïf
    Leeftijd: (tussen de 15 en 21jaar) 17 jaar, 27 oktober jarig
    Huis: het Huis der nimfen
    Karakter: Danelea is een strijder. Ze gaat voor het beste en dat lukt meestal ook wel.
    Uiterlijk:


    Wapen: (boog voor mens of elf bv, nimfen kunnen een soort magie beoefenen waarbij ze water van bronnen of planten kunnen beheersen, dwergen hebben meestal zwaard of bijl of zo) ze is een muze van muziek, mode en cultuur


    live your life, it is beautiful as it is!

    Paynez went Maberu.


    Reality's overrated.

    ThisIsMeNow schreef:
    Naam: Danelea Seiïf
    Leeftijd: (tussen de 15 en 21jaar) 17 jaar, 27 oktober jarig
    Huis: het Huis der nimfen
    Karakter: Danelea is een strijder. Ze gaat voor het beste en dat lukt meestal ook wel.
    Uiterlijk:


    Wapen: (boog voor mens of elf bv, nimfen kunnen een soort magie beoefenen waarbij ze water van bronnen of planten kunnen beheersen, dwergen hebben meestal zwaard of bijl of zo) ze is een muze van muziek, mode en cultuur


    Oh shit I totally forgot en nu is mijn faceclaim weg. :c

    Ik ga haar nog tegen zondag proberen in te vullen. Sorry, ik was het echt vergeten. :/


    help