• In Omnia zijn er verschillende volkeren en Huizen. Het Huis der elfen, het Huis der dwergen, het Huis der mensen, en het Huis der nimfen. Dit zijn in feite stukken land met dorpjes en het Huis, als een kasteel. Om de 100 jaar worden er spelen gehouden tussen de 4 huizen. Elk hoofd van de huizen mag een opdracht kiezen en de rest word beslist door het stemmen. Er zijn geen regels in dit spel enkel dat de kandidaten tussen de 15 en 21 moeten zijn. De kandidaten worden gedropt in een leeg stuk land, volledig bedekt door een donker woud en duistere wezens houden er schuil. Ze moeten het woud doorkruizen naar de overzijde. Er zijn 8 stroken in het bos waar er geen bomen staan, waar het dus veld is en op elke strook houd een opdracht plaats. De gene die levend aan de overkant komen zijn de winnaars. De eerste van elk huis word dan ook de toekomstige heerser van het huis.


    Elfen: (meisjes vol)
    Ireth Primula Anarion - After
    Elrowien Aranwion - Sakura1994
    Ruadan Mathacarma - Delahaye
    Brennon Darren Chayler - LostMagic
    Dwergen:
    Bagor - dooddoenervo
    Kyrr Ingmund - Kynareth
    Merena Zurik - Sakura1994
    Mensen:
    Gwen Kateleya Mayra Mérna - LostMagic
    Elydir Brys Falluciné - Abelard
    Justin Dominic Bradley - SilverSnow
    Nimfen: ( vol)
    Xanthé Silver Moore - Silversnow
    MKadootjes - MKadootjes
    Amelia Marell Felicite Acron - maberu

    Naam:
    Leeftijd:
    (tussen de 15 en 21jaar)
    Huis:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapen:
    (boog voor mens of elf bv, nimfen kunnen een soort magie beoefenen waarbij ze water van bronnen of planten kunnen beheersen, dwergen hebben meestal zwaard of bijl of zo)

    Regels
    Niet te veel OOC en als je het doet tussen () {} []
    3 rollen per persoon (liefst max 1 meisje anders is het te oneven)
    Evenveel dwergen als mensen, elfen en nimfen
    16+ toegestaan
    Niet direct verhaallijnen op voorhand bedenken zodat anderen ook een kans hebben
    Nog vragen, vraag het maar
    Topics maak ikzelf aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cuthalion schreef:
    Ik wist niet dat het Quenya een aoristus had O_O

    Naam: Ruadan Mathacarma {wapendrager}
    Leeftijd: 20
    Huis: Het Huis der Elfen
    Karakter: Ruadan is vanuit zichzelf een rustige jongeman, maar zijn familie wordt gezien als de beste krijgers onder de elfen. Daardoor heeft hij al vroeg leren omgaan met wapens, wat zijn invloed op Ruadan heeft achtergelaten. In het gevecht wordt hij een genadeloze moordmachine, waarbij niks meer van zijn natuurlijke rust over is. Toch is hij in het gevecht een zeer beheerste strijder en weet hij wie hij moet doden en dit doet hij dan ook met nauwkeurige precisie.
    Ruadan is ook erg op zichzelf aangewezen en redt zich prima in zijn eentje, een vaardigheid die zeker van pas gaat komen in de spelen.
    Uiterlijk:


    Ruadan heeft lang zwart haar, dat hij nog wel eens in een soort van vlecht draagt. Zijn ogen zijn bruin. Hij heeft de slanke bouw van de elfen en hij is bijna 1.90 lang.
    Hij draagt tijdens de spelen mosgroenige en bruine kleding, die nauwelijks opvallen. Zijn kleding is ook doorweven met elfse patronen.
    Wapen: Ruadan draagt een sierlijk elvenzwaard en een pijl en boog mee als wapen. Hij heeft ook een vrij lang elvenmes en een klein mesje om bijvoorbeeld eten mee te bereiden.


    Ruadan is af ^^


    Stenenlikker

    Als dwerg voel ik mij nu eenzaam.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    Als dwerg voel ik mij nu eenzaam.


    Dwergen zijn blijkbaar niet erg geliefd....


    Stenenlikker

    nja vind dwergen wel cool en er moeten zoiezo even veel dwergen als andere huizen zijn dus... en aangezien er 4 vrouwelijke nimfen zijn en er nog jongens bij moeten komen....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    nja vind dwergen wel cool en er moeten zoiezo even veel dwergen als andere huizen zijn dus... en aangezien er 4 vrouwelijke nimfen zijn en er nog jongens bij moeten komen....


    Gellukig.


    Queer zijn is gewoon alles

    MusicAngel schreef:
    nja vind dwergen wel cool en er moeten zoiezo even veel dwergen als andere huizen zijn dus... en aangezien er 4 vrouwelijke nimfen zijn en er nog jongens bij moeten komen....


    Als je daarop wilt wachten tot beginnen, kan je erg lang wachten, denk ik.
    Maar zover ik weet bestaan er alleen maar vrouwelijke nimphen...


    Stenenlikker

    Ken je wings? Die jongens erin zijn fea of zo mr ook soort nimfen...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Ken je wings? Die jongens erin zijn fea of zo mr ook soort nimfen...


    Ow, ken ik niet. Nahja, als je het vanuit sommige boeken gaat bekijken, bestaan er wel mannelijke nimfen. En ik ken iemand op Deviantart die vindt dat er ook mannelijke versies moeten komen van wezens, die over het algemeen vrouwelijk zijn xD


    Stenenlikker

    Cuthalion ---> Delahaye


    Stenenlikker

    Naam: Xanthé Silver Moore
    Leeftijd: 15
    Huis: Huis der Nimfen
    Karakter: Xanthé is niet echt een prater, ze blijft liever op de achtergrond en doet dan gewoon wat anderen bedenken. Ze heeft nooit zo'n zin in heftige discussie's, daarom houdt ze zich afzijdig. Ze is wel altijd fanatiek en probeert overal het beste van te maken.
    Uiterlijk:



    Xanthé heeft lang, blond haar met kleine krullen. Meestal doet ze het in een vlecht, dan heeft ze er niet zo last van. Ze heeft een lichte huid, blauwe ogen en een slanke bouw.
    Wapen: Xanthé is een nimf met macht over dieren. Dit houdt onder andere in dat ze met dieren kan praten en meestal kan laten doen wat zij wil, als ze bijvoorbeeld hulp nodig heeft.

    Af, misschien ga ik later aanpassen, maar ik zie wel wat ik met haar ga doen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 20:50 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Ik vul morgen mijn rol in. (:


    help

    Is goed maar onthoud wel dat ze het beste met ze voorheeft en ze niet de dood in wil sturen :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Weet je, meschien is het verstandig om niet uit elk huis evenveel personen te nemen, want dan zullen we lang moeten wachten.


    Queer zijn is gewoon alles

    hm miss heb je gelijk... of... zou ik de dwergen mogen verwijderen? Of wil je echt een dwerg zijn?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    hm miss heb je gelijk... of... zou ik de dwergen mogen verwijderen? Of wil je echt een dwerg zijn?


    Liefst dwerg behouden (huil)


    Queer zijn is gewoon alles