• In Omnia zijn er verschillende volkeren en Huizen. Het Huis der elfen, het Huis der dwergen, het Huis der mensen, en het Huis der nimfen. Dit zijn in feite stukken land met dorpjes en het Huis, als een kasteel. Om de 100 jaar worden er spelen gehouden tussen de 4 huizen. Elk hoofd van de huizen mag een opdracht kiezen en de rest word beslist door het stemmen. Er zijn geen regels in dit spel enkel dat de kandidaten tussen de 15 en 21 moeten zijn. De kandidaten worden gedropt in een leeg stuk land, volledig bedekt door een donker woud en duistere wezens houden er schuil. Ze moeten het woud doorkruizen naar de overzijde. Er zijn 8 stroken in het bos waar er geen bomen staan, waar het dus veld is en op elke strook houd een opdracht plaats. De gene die levend aan de overkant komen zijn de winnaars. De eerste van elk huis word dan ook de toekomstige heerser van het huis.


    Elfen: (meisjes vol)
    Ireth Primula Anarion - After
    Elrowien Aranwion - Sakura1994
    Ruadan Mathacarma - Delahaye
    Brennon Darren Chayler - LostMagic
    Dwergen:
    Bagor - dooddoenervo
    Kyrr Ingmund - Kynareth
    Merena Zurik - Sakura1994
    Mensen:
    Gwen Kateleya Mayra Mérna - LostMagic
    Elydir Brys Falluciné - Abelard
    Justin Dominic Bradley - SilverSnow
    Nimfen: ( vol)
    Xanthé Silver Moore - Silversnow
    MKadootjes - MKadootjes
    Amelia Marell Felicite Acron - maberu

    Naam:
    Leeftijd:
    (tussen de 15 en 21jaar)
    Huis:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapen:
    (boog voor mens of elf bv, nimfen kunnen een soort magie beoefenen waarbij ze water van bronnen of planten kunnen beheersen, dwergen hebben meestal zwaard of bijl of zo)

    Regels
    Niet te veel OOC en als je het doet tussen () {} []
    3 rollen per persoon (liefst max 1 meisje anders is het te oneven)
    Evenveel dwergen als mensen, elfen en nimfen
    16+ toegestaan
    Niet direct verhaallijnen op voorhand bedenken zodat anderen ook een kans hebben
    Nog vragen, vraag het maar
    Topics maak ikzelf aan

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Gwen Kateleya Mayra Mérna
    Leeftijd: 18, bijna 19
    Huis: Mensen
    Karakter:Komt nog
    Uiterlijk:


    Wapen: Pijl en boog, een dolk die steeds in haar laars zit voor het geval dat en een dolk in haar riem die ze zowel voor het eten als het vechten gebruikt. Kleine mesjes (sterretjes) waar je mee kan gooien zitten verstopt in de beschermingen voor haar polsen (zie foto)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2013 - 21:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ok dan maar dan moet er toch min 1 a 2 bij komen anders wint de dwerg zoiezo van dat huis xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeeeh, sorry, ik was dit helemaal vergeten "-- Sorry!

    Anyway, nu ben ik in Italië, dus heb ik ook niet echt tijd. Jullie mogen best wel al beginnen zonder mij, dan maak ik zaterdag zo snel mogelijk die rol af.


    help

    Moeten zoeizo nog jongens bij komen want 7-3 is toch wel... een verschil, en ik vertrek zaterdag voor 2 dagen dus zal maandag maar starten als iedereen zijn rol heeft ingevuld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Paynez schreef:
    Naam: Amelia Marell Felicite Acron.
    Leeftijd: Negentien.
    Huis: Het Huis Der Nimfen.
    Karakter: Amelia is een charmante dame. Ze is slim en weet mensenharten goed te veroveren. Ze is aardig en zet zich graag in voor 'goede doelen'. Dit doet ze om zo het vertrouwen van mensen te veroveren. In het water is ze namelijk een heel ander persoon. Alsof ze schizofreen is. Ze word een sluwe, scherpe en sterke vrouw. Een vechter. Die nergens bang voor is en niemand in de weg laat staan voor haar doeleinden. Ook zij heeft natuurlijk haar zwakten, maar die zijn makkelijker te raken als de 'gewone' Amelia. De 'gewone' Amelia is ook niet 'gewoon'. Amelia de enge, maar sterke, waternimf is haar ware gezicht. Hoewel de meeste mensen die niet kennen. Erkennen die te kennen. Of uit de weg geruimd zijn. Simpel gezegd is Amelia gewoon een ware manipulator.
    Uiterlijk:



    Amelia is een prachtige gedaante, mooi, verleidelijk en tegelijkertijd mysterieus. Ze heeft een ietsjes olijfkleurige huid. Prachtige groene ogen en donkere haren met een lichte krul erin. Ze is vrij lang, met een erg slanke gedaante. Ze straalt gewoon pure schoonheid uit en gebruikt dit ook om mannen te verleiden.
    Maar Amelia de waternimf is heel anders. Op de achterkant van haar onderarmen, onderrug en onderbenen komen kleine en bijna onopvallende schubben. Die goud-mosgroen zijn. Ook krijgt haar huid een beetje een groenige teint erbij. Ze is in staat geheel een staart te krijgen en heeft een soort vliesjes tussen haar vingers. Haar huid lijkt dan ook lichter. Haar haren worden nog iets donkerder, net als haar wenkbrauwen en wimpers, die nog langer als normaal worden. Haar ogen worden iets feller groen.
    In eerste gezicht zijn dit geen grote verschillen, maar toch, van de zo even knappe Amelia is niet meer zo veel over. Ze is eerder een beetje eng.
    Wapen: Amelia is een waternimf.


    Sorry, ik heb veel ideeën voor haar, maar weet die niet uit te schrijven. Dus hou ik het maar hierbij.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 16:05 ]


    Reality's overrated.

    Naam: Elrowien Aranwion
    Leeftijd: 18 jaar
    Huis: de elfen
    Karakter: het is een aardig maar stil meisje, ze gaat voor haar vrienden door het vuur.
    Uiterlijk:
    Ze heeft blond krullend half lang haar, blauwe amandelvormige ogen ze is 1.67 lang en is bleek
    Wapen: Boog


    Ik zal morgen een dwerg aanmaken;)

    Sakura1994 schreef:
    Naam: Elrowien Aranwion
    Leeftijd: 18 jaar
    Huis: de elfen
    Karakter: het is een aardig maar stil meisje, ze gaat voor haar vrienden door het vuur.
    Uiterlijk:
    Ze heeft blond krullend half lang haar, blauwe amandelvormige ogen ze is 1.67 lang en is bleek
    Wapen: Boog


    Ik zal morgen een dwerg aanmaken;)



    YAY!!!!(yeah)


    Queer zijn is gewoon alles

    owke


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik ben vanaf morgen tot 11 augustus weg en zal dan waarschijnlijk niet kunnen posten.


    Stenenlikker

    Mag ik een mannelijke dwerg aanmaken? o3o


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Naam: Merena Zurik
    Leeftijd: 19 jaar
    Huis: De dwergen
    Karakter: Ze is aardig en vrolijk, als ze huilt is zeldzaam, ze kan af en toe wel boos worden maar dat is alleen uit bezorgheid.
    Uiterlijk: Ze heeft lang rood half lang haar en groene ogen
    Wapen: Bijl

    Sakura1994 schreef:
    Naam: Merena Zurik
    Leeftijd: 19 jaar
    Huis: De dwergen
    Karakter: Ze is aardig en vrolijk, als ze huilt is zeldzaam, ze kan af en toe wel boos worden maar dat is alleen uit bezorgheid.
    Uiterlijk: Ze heeft lang rood half lang haar en groene ogen
    Wapen: Bijl


    Eh eigenlijk mag iedereen maar 1 meisje per persoon...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Eh eigenlijk mag iedereen maar 1 meisje per persoon...



    I know maar aangezien Kynareth vroeg of die een mannelijke dwerg aan mocht maken (en als ze die dus aan gaat maken) hebben we twee mannelijke dwergen dus ik dacht eigk miss dat t goed is als ik dan nog een vrouwelijke aan maak?
    als het niet goed is maak ik wel een mannelijke^.^

    nja vind het wel leuk dat er nog een dwerg bij komt maar het probleem is gewoon met het evenwicht jongens meisjes...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    nja vind het wel leuk dat er nog een dwerg bij komt maar het probleem is gewoon met het evenwicht jongens meisjes...


    ow dan maak ik dadelijk wel gewoon een mannelijke dwerg