• Help!
    Ik ga op vakantie eind juli en de eerste dag gaan we nr de zee en het strand gaan zwemmen.
    Allemaal heel leuk, maar niet als je dan je regels hebt!
    Op die dag ga ik ze waarschijnlijk voor de vierde dag hebben, het is dan al misschien iets minder, maar dan nog...
    Wat moet ik doen!!?? :(

Is er soms iets waardoor je je regels een klein beetje kan vervroegen?? Geen pil!

[ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 14:50 ]

Mullingford schreef:
    Met maandverband moet je niet zwemmen, dat gaat klonteren en het wordt een kliederboel. En als je naar zee gaat, kun je best zonder tampon gaan zwemmen hoor, als je maar zo snel mogelijk als je het water uitgaat, maandverband in je bikini legt. In het water stopt je ongesteltie.

Tijdens je eerste twee drie dagen zou ik het niet snel doen, maar als je merkt dat het minder wordt zou ik er geen probleem mee hebben. En kleine troost, 80% van de mensen op het strand raken het water niet. Neem gewoon een goed boek mee.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Mullingford schreef:
    Met maandverband moet je niet zwemmen, dat gaat klonteren en het wordt een kliederboel. En als je naar zee gaat, kun je best zonder tampon gaan zwemmen hoor, als je maar zo snel mogelijk als je het water uitgaat, maandverband in je bikini legt. In het water stopt je ongesteltie.

Ik zou me doodonzeker voelen, bang dat als ik het water uitkom en niet rap genoeg bij een wc ben, wat op het strand dus nogal dramatisch kan zijn, dat het bloed wat langs m'n been loopt, door het water. Of dat het in je zwembroek zit en je afdroogt en je handdoek is rood :'D
    Het is waar dat in het water dat je niet zozeer bloed, maar bij mij was het toch altijd wanneer ik onder de douche vandaan kwam, dat het lang m'n been liep hoor :'D
    Ik is zo happy met m'n spiraal en dat ik niet meer ongesteld wordt :3 En tja, tampons is zo verschrikkelijk nog niet, ik heb die dingen gebruikt vanaf m'n 14de :'D

[ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 15:10 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Gewoon een tampon d'r in proppen. Ik gebruikte die dingen geloof ik voor het eerst een halfjaar nadat ongesteld was geworden en gebruik sindsdien nooit meer iets anders. 't Is gewoon veel minder gedoe dan maandverband, wat ik overigens ontzettend vies vind om te gebruiken (ben ik de enige?). Als je moeite hebt met inbrengen, zijn er van die speciale tampons, weet niet meer hoe ze heten >.<

i put the fun in funeral

Niet zonder tampon gaan zwemmen! Zondag was er ook in een plas waar ik ben gaan zwemmen en het stopt niet meteen je zag het achter haar aan komen

©1998

Backfire schreef:
    Gewoon een tampon d'r in proppen. Ik gebruikte die dingen geloof ik voor het eerst een halfjaar nadat ongesteld was geworden en gebruik sindsdien nooit meer iets anders. 't Is gewoon veel minder gedoe dan maandverband, wat ik overigens ontzettend vies vind om te gebruiken (ben ik de enige?). Als je moeite hebt met inbrengen, zijn er van die speciale tampons, weet niet meer hoe ze heten >.<

Je bent zeker niet de enige die maandverband vies vind :'D
    Je bedoelt gewoon tampons met een inbrenghuls ^_^ ze zeggen dat die heel erg handig zijn, vooral als je nog nooit tampons gebruikt hebt. Ik zal het eerlijk gezegd niet weten aangezien ik altijd normale tampons heb gebruikt XD

Backfire schreef:

Met inbrenghuls?

De eerste keer vomd ik het ook niets daar bem ik eerlijk in maar als je lol hebt vergeetje het vanzelf.
    Doe wel als je het water uitkomt een nieuwe in want die dingen zwellen op. En je hebt verschillende maten dus gewoon even kijken wat blijft zitten. Vraag je mama om hulp dat is niets om te schamen zij zal het heus wel eens mee gemaakt hebben. Let wel goed erop dat het touwtje goed zit en niet uit je broekje steekt want tsja dan zt je je voor schut. Zelf heb ik dan als ik het ben en zwem een extra broekje dus bikini broekje met erover bv een kort zwart atletiekbroekje, net als voetbalbroekjes of een losse zwembroek die mannen vaak aan hebben, die heb je ook voor vrouwen dan voel je jezelf wat prettiger.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

BlackAlpha schreef:
    Niet zonder tampon gaan zwemmen! Zondag was er ook in een plas waar ik ben gaan zwemmen en het stopt niet meteen je zag het achter haar aan komen

Ah, dat is gewoon echt nasty (cat)

Crazyaschreef:
    Met inbrenghuls?

Die vind je ook gewoon bij de tampon en maandverband afdeling, normaal gezien :'D
    Dat zijn deze dingen: klik
    Vroeger noemde ik die dingen altijd gewoon schiettampons XD Geen idee of ze nog zo genoemd worden :'D

Merrow schreef:
    (...)

Ik zou me doodonzeker voelen, bang dat als ik het water uitkom en niet rap genoeg bij een wc ben, wat op het strand dus nogal dramatisch kan zijn, dat het bloed wat langs m'n been loopt, door het water. Of dat het in je zwembroek zit en je afdroogt en je handdoek is rood :'D
    Het is waar dat in het water dat je niet zozeer bloed, maar bij mij was het toch altijd wanneer ik onder de douche vandaan kwam, dat het lang m'n been liep hoor :'D
    Ik is zo happy met m'n spiraal en dat ik niet meer ongesteld wordt :3 En tja, tampons is zo verschrikkelijk nog niet, ik heb die dingen gebruikt vanaf m'n 14de :'D

Ik gebruik ze al sinds mijn eerste regels :) toen was ik net 13 en waren we op vakantie, waar we elke dag zwommen ><

OT: Tampons zijn geweldig. Het is in het begin een beetje eng en het voelt ook raar, maar je went er snel aan :) en ik vind ze dus echt absoluut beter zitten dan maandverband >.>

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

De pil. Blijf slikken tot je terug bent van vakantie.

If a writer falls in love with you, you can never die

Heb één keer met een tampon gezwommen, maar ik heb een hekel aan tampons. xd Als je denkt dat er niet zoveel bloed meer komt zou je een klein maandverbandje kunnen doen, maar anders toch maar even doorbijten en tampon gebruiken.

You are beautiful, you are love.

Hashirama schreef:
    Op vierde dag kun je prima zwemmen. Het bloeden stelpt grotendeels door het zeewater. Doe wel een maandverbandje in je broekje of een tampon, I'd advise.

Ik gebruik alleen tampons als ik ongesteld ben en ga zwemmen, daarom dat ik het misschien fout heb.. Maar is het niet zo dat dat maandverband zich gaat volzuigen met het water?

Stop holding me under and let me breathe.

Gewoon n raket erin. Ok nee maar ik heb nooit zo'n probleem met naar het strand gaan als ik ongesteld ben, gewoon tampons idd? En btw, eens je er aan gewend ben zijn tampons zoooveel beter dan maandverband. (mijn mening). Vindt maandverband zo vies.. Maar idd zoals al gezegd is als je gaat zwemmen 'bloed' je niet, in mijn ervaringen niet in elk geval. Maarja..

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Ik ga meestal gewoon zwemmen als ik ongesteld ben. Een tampon dan zie je geen bloed langs je been lopen. Wel op tijd vervangen want zo'n ding zwelt helemaal op.

"Ignite, my love. Ignite."

Je wordt niet meer ongesteld in koud water, nog wel in warm water (ergens gelezen), dus het ligt aan de temp. van het water. Maar geloof me, tampons zijn écht veel handiger dan maandverband als je er eenmaal aan gewend bent. Gewoon even prutsen in het begin, iedereen heeft er last van gehad.

I can't define who I am.