[ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 21:25 ]
-
Assassin schreef: (...) Kijk hier eens tussen
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.
ik verveel me de tandjes... en zit al twee dagen vast in een major whritersblock... ugh...
fireflower schreef: ik verveel me de tandjes... en zit al twee dagen vast in een major whritersblock... ugh...
16 - 09 - '17
Your make-up is terrible
Assassin schreef: (...) Probeer met een ander stuk in het verhaal verder te gaan of even ergens anders aan te schrijven.
Ik ben aan het schrijven voor mijn verhaal "For The King" maar het schiet niet echt op. Ik ben al drie kwartier aan het dubben en ik heb nog maar 300 woorden op papier.
Hehe, weer een hoofdstuk geschreven. Ik zit echt op mijn nagels te kauwen hier. Ik ben gewoon zo nerveuz over wat mensen ervan zullen vinden.
Wow ik heb echt héél veel gemist hier door gewoon een paar uurtjes weg te zijn. Een hele late mijn topics dan (:
Take risks and conquer your fears.
Insurgent schreef: Wow ik heb echt héél veel gemist hier door gewoon een paar uurtjes weg te zijn. Een hele late mijn topics dan (:
Mijn topics. Ik wil dit ook wel blijven volgen (;
26 - 02 - '16
Alecia schreef: Mijn topics. Ik wil dit ook wel blijven volgen (;
Wrennah schreef: (...) Whoa *O* Haha, welcome (:
Well, ik ben uitgeschreven voor vanavond. Er komt niks zinnigs meer uit, dan maar morgen een nieuw hoofdstukje.
Ik snap niet waarom ik van 35 naar 29 abo's ben gegaan :c