Hmm, dat wel, maar die ben ik jammer genoeg nog niet tegengekomen...
Ik heb een tijdlang alleen maar verhalen gelezen op Q die al afgelopen waren. Er zijn trouwens mensen die voor de vakantie graag verhalen lezen die al een eindje ver zijn zodat ze wat te lezen hebben.
Ik heb een tijdlang alleen maar verhalen gelezen op Q die al afgelopen waren. Er zijn trouwens mensen die voor de vakantie graag verhalen lezen die al een eindje ver zijn zodat ze wat te lezen hebben.
Hmm, dan hopen dat zulke mensen mijn verhaal tegenkomen en leuk vinden.
Sowieso moet ik eigenlijk al beginnen met het begin herschrijven, want die is best wel bagger, vind ik.
Ik zie dat er sommigen van jullie ook nadenken over stories naar een uitgever sturen, dit zou ik ook graag met mijn op doen als ie af is, denken jullie dat ie goed genoeg is ( diegenen die een kijkje genomen hebben of willen nemen.)
Okaaay , dit komt heel reclame achtig overr, maar weet dat het niet zo bedoeld is
You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing
Klinkt weeral leuk! ik heb er een bladwijzer op gezet. Ik vind echt dat je geweldige dingen kan bedenken en de intro klinkt ook vet leuk en is leuk geschreven.
Het is gewoon een goed verhaal n,n
You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing
MissAlice schreef:
Ik zie dat er sommigen van jullie ook nadenken over stories naar een uitgever sturen, dit zou ik ook graag met mijn op doen als ie af is, denken jullie dat ie goed genoeg is ( diegenen die een kijkje genomen hebben of willen nemen.)
Okaaay , dit komt heel reclame achtig overr, maar weet dat het niet zo bedoeld is
Ik denk dat het goed genoeg is, al zou ik wel steeds dezelfde naam gebruiken en niet haar eerste naam of tweede naam gebruiken. (:
Wrennah schreef:
Yay, van 20 abo's naar 22 gegaan *O*
Jeez, ik ben echt blij. Het is in andermans ogen "weinig", maar dat is echt mijn record
Awwwh ben blij voor je C:
Ik heb ooit een bieber verhaal geschreven, vet cliché enz en ik had er wel 90 abo's op. Terwijl ik zelf vond dat het verhaal in geen enkel opzicht ook maar iets realistisch was.
Awwwh ben blij voor je C:
Ik heb ooit een bieber verhaal geschreven, vet cliché enz en ik had er wel 90 abo's op. Terwijl ik zelf vond dat het verhaal in geen enkel opzicht ook maar iets realistisch was.
komt door de naam he =]
Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.