• Want vandaag is 't Comic Sans dag en er is geen eens een Comic Sans font op Quizlet :C Nu verloochen ik Coen & Sander (3FM). Er zijn een aantal websites die hun lay-out hier helemaal op hebben aangepast, zoals natuurlijk 3FM, maar ook KLM en vast nog wel meer :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wist niet eens dat het comic sans dag was. Ik zou hebben verwacht dat daar op Tumblr wel wat ophef over werd gemaakt. :')
    Maar hé, je zou al je tekst in afbeeldingen kunnen zetten en via plaatjes reageren, als je per se comic sans wilt vandaag. Ik ben in ieder geval heel erg blij dat het ons op Q verder bespaard blijft. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog noooit van gehoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Square schreef:
    Ik wist niet eens dat het comic sans dag was. Ik zou hebben verwacht dat daar op Tumblr wel wat ophef over werd gemaakt. :')
    Maar hé, je zou al je tekst in afbeeldingen kunnen zetten en via plaatjes reageren, als je per se comic sans wilt vandaag. Ik ben in ieder geval heel erg blij dat het ons op Q verder bespaard blijft. (krul)

    Hahah. Zo toegewijd ben ik nou ook weer niet :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    Ik wist niet eens dat het comic sans dag was. Ik zou hebben verwacht dat daar op Tumblr wel wat ophef over werd gemaakt. :')
    Maar hé, je zou al je tekst in afbeeldingen kunnen zetten en via plaatjes reageren, als je per se comic sans wilt vandaag. Ik ben in ieder geval heel erg blij dat het ons op Q verder bespaard blijft. (krul)


    comfort in c h a o s

    Is dat niet een lettertype?

    Limits schreef:
    Is dat niet een lettertype?

    Oui!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Patholoog schreef:
    Nog noooit van gehoord.


    26 - 02 - '16

    Cherbourg schreef:
    (...)
    Hahah. Zo toegewijd ben ik nou ook weer niet :')


    Dan wil je het dus niet graag genoeg. :Y) Hier, een ster met teleurgestelde comic sans.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Patholoog schreef:
    Nog noooit van gehoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Square schreef:
    (...)

    Dan wil je het dus niet graag genoeg. :Y) Hier, een ster met teleurgestelde comic sans.


    IK DENK IN COMIC SANS


    "I shut my eyes in order to see.'

    Patholoog schreef:
    Nog noooit van gehoord.


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha, het meest vreselijke lettertype ooit.
    Door mij het meest gebruikt om Sinterklaas gedichten mee te maken en vroeger gebruikte ik het heel vaak, als kind, voor werkstukjes.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 13:10 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Patholoog schreef:
    Nog noooit van gehoord.


    Pretty is just a pretty word.

    Florentina schreef:
    Haha, het meest vreselijke lettertype ooit.
    Door mij het meest gebruikt om Sinterklaas gedichten mee te maken en vroeger gebruikte ik het heel vaak, als kind, voor werkstukjes.


    We need a bigger boat.


    "I shut my eyes in order to see.'