• [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Dankjewel nogmaals! Je bent echt een schat!


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    Je weet toch dat dit niet in dit subtopic hoort hé?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je weet toch dat dit niet in dit subtopic hoort hé?


    uhm, waar moet het dan staan ?


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Smsje schreef:
    (...)

    uhm, waar moet het dan staan ?


    Als je logisch nadenkt, 'story promoten'.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je logisch nadenkt, 'story promoten'.


    xD zeer logisch !!
    ik zal er de volgende keer op letten


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik vind het op zich wel een leuke trailer, maar hij is wel heel erg lang en uitgebreid. Een trailer moet juist kort en pakkend zijn, terwijl deze zo ongeveer het hele verhaal al lijkt uit te leggen. Verder zou de tekst misschien wat mooier kunnen worden verwerkt, maar voor iets dat met Windows Movie Maker is gemaakt (dat neem ik tenminste aan, want daar lijkt het erg op) vind ik het nog behoorlijk goed. Ik heb altijd ruzie met dat programma. :'D
    Btw, als je hiermee de story wilde promoten, moet je misschien ook even een linkje plaatsen. En hij staat inderdaad niet in het juiste subforum, maar dat was al gezegd. ^^'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een leuke trailer, maar hij is wel heel erg lang en uitgebreid. Een trailer moet juist kort en pakkend zijn, terwijl deze zo ongeveer het hele verhaal al lijkt uit te leggen. Verder zou de tekst misschien wat mooier kunnen worden verwerkt, maar voor iets dat met Windows Movie Maker is gemaakt (dat neem ik tenminste aan, want daar lijkt het erg op) vind ik het nog behoorlijk goed. Ik heb altijd ruzie met dat programma. :'D
    Btw, als je hiermee de story wilde promoten, moet je misschien ook even een linkje plaatsen. En hij staat inderdaad niet in het juiste subforum, maar dat was al gezegd. ^^'


    Hij is inderdaad gemaakt met windows movie maker :) Bedankt voor de tip dat hij beter iets korter kan zijn, ik zal het onthouden voor de volgende keer!


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars