• End Of Earth - Story


    End Of Earth is een verhaal over een meisje ( die woont in nederland)
    En die maakt mee hoe de wereld vergaat.
    Ze beleeft allemaal avondturen om in leven te blijven.
    Hoelang zal dit goed blijven gaan en waarneer zal het einde nabij zijn.



    Hoofdstuk 1: http://www.quizlet.nl/chapters/1079266/day-of-beginning/


    Hoofdstuk 2: http://www.quizlet.nl/chapters/1079642/escape/

    UPDATE:

    Hoofdstuk 3: http://www.quizlet.nl/chapters/1079708/after-the-accident/



    http://www.quizlet.nl/stories/119375/end-of-earth/

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 19:21 ]

    Het idee op zich is al vaker gebruikt, dus ik denk dat je goed moet schrijven om lezers te vinden. Niet dat niemnd het leest of en tenslotte is het jou verhaal, maar op nieuw het idee bestaat al verschillende keren.

    anyway niets voor mij :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    Het idee op zich is al vaker gebruikt, dus ik denk dat je goed moet schrijven om lezers te vinden. Niet dat niemnd het leest of en tenslotte is het jou verhaal, maar op nieuw het idee bestaat al verschillende keren.

    anyway niets voor mij :')



    Haha verschilt.

    Ik gooi gewoon mijn fantasie erin.

    tim schreef:
    (...)


    Haha verschilt.

    Ik gooi gewoon mijn fantasie erin.
    ik ook, ik neem meestal ergens inspiratie van bijvoorbeeld films of boeken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)ik ook, ik neem meestal ergens inspiratie van bijvoorbeeld films of boeken

    Ik ook dus. Of van liedjes.


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    Ik ook dus. Of van liedjes.
    liederen helpen me tijdens het schrijven, maar niet bij mijn ideeën of uitwerken. Voor het verhaal waar ik op dit moment aan werk luister ik gewoon dubstep, gewoon omdat het past :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)liederen helpen me tijdens het schrijven, maar niet bij mijn ideeën of uitwerken. Voor het verhaal waar ik op dit moment aan werk luister ik gewoon dubstep, gewoon omdat het past :')

    haha xp


    -

    Wrennah schreef:
    (...)
    haha xp
    en bij het andere luister ik de soundtracks van Percy jackson wat dan weer puur orkestmuziek is lol xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Tartarus schreef:
    (...)en bij het andere luister ik de soundtracks van Percy jackson wat dan weer puur orkestmuziek is lol xD

    Oh dear xp


    -

    I love apocalypse movies and stories :3
    Ik schrijf zelf ook zoiets, al bevind mijn verhaal zich eerder in een vampiristische wereld, na de derde wereldoorlog. Wat de wereld compleet verwoest heeft en waarbij mijn Lone zowel de wereld als de vamps moet zien te overleven :'D
    Enfin, ik ga in ieder geval een kijkje bij je verhaal nemen. Tarturus heeft gelijk dat het een niet zo origineel onderwerp is, maar met een goeie insteek kan je er iets origineels van maken, dus ik ben benieuwd.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    I love apocalypse movies and stories :3
    Ik schrijf zelf ook zoiets, al bevind mijn verhaal zich eerder in een vampiristische wereld, na de derde wereldoorlog. Wat de wereld compleet verwoest heeft en waarbij mijn Lone zowel de wereld als de vamps moet zien te overleven :'D
    Enfin, ik ga in ieder geval een kijkje bij je verhaal nemen. Tarturus heeft gelijk dat het een niet zo origineel onderwerp is, maar met een goeie insteek kan je er iets origineels van maken, dus ik ben benieuwd.



    Bedankt!

    Ben inmiddels al bezig met hoofstuk 3.
    Hoofdstuk 1 komt nog een Beta-reader overheen, omdat die wat minder was.
    Ik vind persoonlijk hoofdstuk 2 beter.

    Zo'n soort verhaal wilde ik ook schrijven, maar ik vond het niet origineel genoeg en stapte over op twee groepen die elkaar uitmoorden. Ik heb het onderwerp altijd heel interessant gevonden dus ik neem een kijkje (:


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Zo'n soort verhaal wilde ik ook schrijven, maar ik vond het niet origineel genoeg en stapte over op twee groepen die elkaar uitmoorden. Ik heb het onderwerp altijd heel interessant gevonden dus ik neem een kijkje (:


    Je moet schrijven wat je wilt schrijven, ookal vind je het niet orgineel genoeg er komt altijd wel een verhaal uit.