• Een vraag die makers Mike en Bryan tijdens Comic Con altijd gesteld krijgen. Wat is de er met de moeder van Zuko (Ursa) gebeurd? In de tekenserie werd duidelijk dat Ursa, vuurheer Azulon vermoord had en hiervoor verbant werd; dit om Zuko te redden. Maar het is nooit duidelijk geworden in de tekenserie waar de moeder zich nu bevind. Een jaar of drie geleden hadden de makers voorgesteld aan Nickelodeon om een film te maken die deze vraag zou beantwoorden. In plaats van deze film kregen we de serie; Legend of Korra. Het mysterie rond de verbande moeder van Zuko zou beantwoord worden in een stripboek trilogie uitgegeven door Dark Horse (die ook de andere Last Airbender stripboeken hebben uitgegeven). Gister avond/ochtend rond 3 uur is deel twee eindelijk 'uitgegeven' online (illegaal). Helaas zullen we voor het laatste deel nog even moeten wachten, deze komt pas november uit.





    Mvg,

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:53 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik had al verteld dat Dark Horse Comics de uitgever is van alle Avatar gerelateerde stripboeken


    Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat die boekjes toch zeker ook wel ergens online gratis te vinden moeten zijn?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat die boekjes toch zeker ook wel ergens online gratis te vinden moeten zijn?


    Ow uiteraard dan zijn ze wel ingescand dus niet altijd even leesbaar, The Promise serie staat helemaal op Youtube.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ow uiteraard dan zijn ze wel ingescand dus niet altijd even leesbaar, The Promise serie staat helemaal op Youtube.


    Thanks.='D Maar volgens mij was ik een keer zo'n bestand tegen gekomen dat je kon scrollen enzo, dus dat moet ik anders gaan zoeken.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Thanks.='D Maar volgens mij was ik een keer zo'n bestand tegen gekomen dat je kon scrollen enzo, dus dat moet ik anders gaan zoeken.x)


    Ik heb ooit een site gevonden waar ze gewoon allemaal stonden maar anders moet je gewoon iets zoeken in de trant van; 'Promise part 1 online'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik heb ooit een site gevonden waar ze gewoon allemaal stonden maar anders moet je gewoon iets zoeken in de trant van; 'Promise part 1 online'


    Zal ik eens gaan proberen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Zal ik eens gaan proberen.^^


    Deze had ik eerst gelezen, maar hij is niet heel goed ingescand. Klik.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 15:31 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    The Promise Part 1.
    The Promise Part 2.
    The Promise Part 3.
    Alsjeblieft:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    The Promise Part 1.
    The Promise Part 2.
    The Promise Part 3.
    Alsjeblieft:Y).


    Oew thanks buddy.c;


    You were born original, don't die as a copy.

    whaaa....ik had de hoop hier ooit achter te komen allang opgegeven!


    me: 5% reality, 95% dreams

    SPECS schreef:
    Ik ga ze vragen voor kerstmis.='D


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss