• Een vraag die makers Mike en Bryan tijdens Comic Con altijd gesteld krijgen. Wat is de er met de moeder van Zuko (Ursa) gebeurd? In de tekenserie werd duidelijk dat Ursa, vuurheer Azulon vermoord had en hiervoor verbant werd; dit om Zuko te redden. Maar het is nooit duidelijk geworden in de tekenserie waar de moeder zich nu bevind. Een jaar of drie geleden hadden de makers voorgesteld aan Nickelodeon om een film te maken die deze vraag zou beantwoorden. In plaats van deze film kregen we de serie; Legend of Korra. Het mysterie rond de verbande moeder van Zuko zou beantwoord worden in een stripboek trilogie uitgegeven door Dark Horse (die ook de andere Last Airbender stripboeken hebben uitgegeven). Gister avond/ochtend rond 3 uur is deel twee eindelijk 'uitgegeven' online (illegaal). Helaas zullen we voor het laatste deel nog even moeten wachten, deze komt pas november uit.





    Mvg,

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 20:53 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zijn ze wel geschreven door dezelfde schrijver als de serie?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Zijn ze wel geschreven door dezelfde schrijver als de serie?


    In samenwerking met - het loopt wel helemaal gelijk met wat er in te serie gebeurd.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga ze vragen voor kerstmis.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik volg het verhaal om zuko's moeder niet echt. Maar zijn er ook boekjes van de legend of aang dat wist ik niet waar kun je ze kopen ??? of waar kun je ze online lezen ??


    Kawaii ^w^

    SweetxBanana schreef:
    Ik volg het verhaal om zuko's moeder niet echt. Maar zijn er ook boekjes van de legend of aang dat wist ik niet waar kun je ze kopen ??? of waar kun je ze online lezen ??


    Eerst normaal leren schrijven. Daarna google gebruiken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik schaam me, omdat ik niet eens The Promise 3 heb uitgelezen. Fuck, ik ga dat nu meteen doen.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Ik schaam me, omdat ik niet eens The Promise 3 heb uitgelezen. Fuck, ik ga dat nu meteen doen.


    Ik vond The Promise ook niet geweldig als ik eerlijk ben, in The Search worden er echt dingen onthuld.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik vond The Promise ook niet geweldig als ik eerlijk ben, in The Search worden er echt dingen onthuld.

    Ik vond deel 2 wel spannend, maar ook weer vaag omdat ik Zuko zo niet-Zuko vond. Ik ben wel benieuwd naar The Search, ik wil zóó graag weten wat er met haar is gebeurd:9~. Ik heb aan de ene kant een vaag vermoeden dat ze nog leeft.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik vond deel 2 wel spannend, maar ook weer vaag omdat ik Zuko zo niet-Zuko vond. Ik ben wel benieuwd naar The Search, ik wil zóó graag weten wat er met haar is gebeurd:9~. Ik heb aan de ene kant een vaag vermoeden dat ze nog leeft.


    Ik weet niet - aan het einde van de tekenserie dacht ik dat ze nog zou leven ergens. Maar nu ik The Search aan het lezen ben begin ik daar aan te twijfelen.
    - Veel leesplezier! :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    TUM TUM TUM.


    The odds are néver in our favor.

    Oh ik moet eerst the promise lezen, foutje bedankt.='D Dat word dus eerst the promise 1,2&3 en dan the search 1&2.


    You were born original, don't die as a copy.

    Wanneer komt het boek the search part two legaal uit dan?=p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wanneer komt het boek the search part two legaal uit dan?=p


    Dag of drie geleden. En The Promise en The Search staan los vanelkaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dag of drie geleden. En The Promise en The Search staan los vanelkaar.


    Ah okey, maarrrr heb je misschien linkjes van alle digitale verhalen anders?='D
    Dan bespaar ik em namelijk 53 euro.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ah okey, maarrrr heb je misschien linkjes van alle digitale verhalen anders?='D
    Dan bespaar ik em namelijk 53 euro.x)


    Ik had al verteld dat Dark Horse Comics de uitgever is van alle Avatar gerelateerde stripboeken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'