• NaNoWriMo is weer begonnen !



    Wat is NaNoWriMo ?
    Ten eerste staat het voor National Novel Writing Month en het is een soort race tegen jezelf waarbij je in een maand een bepaald doel kan halen dat je voor jezelf van te voren aan hebt gegeven -Dit kan niet lager dan 10k en niet hoger dan 999.999k zijn- op de site met één bepaald verhaal.

    Dus nu is de vraag ; Wie doen er deze maand allemaal mee ?

    Deelnemers

    DreamerN × Dreamern × Nimmernimmer's Heart
    25k

    Melieke × Halissa × Complicated • One Direction ×
    10k

    Reid × JanaAusten × Remembrance
    50k

    ColouredWind × ElfCitadel × Dans der Engelen
    50k

    Crave × Jaimmmy × [url=http://www.quizlet.nl/stories/105120/hotel-atkinson-op/Hotel Atkinson [OP]Hotel Atkinson [OP][/url] ×
    12,5k

    Mulford × GreyWolfMoon × Splotches of ink ×
    50k

    Macabre ×Lestrange ×Ophelia ×
    12,5k

    Lizor × [url=http://campnanowrimo.org/campers/lizor[/url]Lizor[/url] × For the king ×
    10k

    Abelard × Brookie × Saksische Messen en een Eikenblad Ketting - De Grijze Jager ×
    10k

    Visenya × Twelve for Glory
    15k

    Tartarus × Hylla × new ancient warriors
    Pompeji × Paddingtoned × Even when the music's gone ×
    25k

    xMissMarije × xMissMarije ×
    15k

    Memoria × Witlow ×
    10k

    xLithium × Soulkey × Saint Dracula
    10k

    Elvenking × Silverlance × Skinless ×
    15k




    Word Wars :

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    23:00-24:00


    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:58 ]


    Credendo Vides

    xLithium schreef:
    (...)

    Thnx :) Maar het is niks vergeleken met jou.


    Ik vind dat we allebei goed werk hebben geleverd, hoor.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Ik vind dat we allebei goed werk hebben geleverd, hoor.



    Dat klopt wel ja :) Ik ben twee weken later begonnen vanwege mijn vakantie O.O Je moet echt een soort van boekje schrijven en op Q zetten: How to write 50.000 words during Nanowrimo XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Dat klopt wel ja :) Ik ben twee weken later begonnen vanwege mijn vakantie O.O Je moet echt een soort van boekje schrijven en op Q zetten: How to write 50.000 words during Nanowrimo XD

    Dat zou niet goed lopen, want ik weet zelf niet hoe ik het doe c:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:43 ]


    Ex astris, sciencia

    Draculea schreef:
    Ik heb mijn goal veranderd. Van 15k naar 10k, omdat ik weet dat ik het niet ga redden anders en ik besteed teveel tijd aan andere dingen aangezien ik op vakantie ben.

    Hoe heb jij dat gedaan? Als ik mijn goal probeer te veranderen, geeft dat ding een foutmelding bij mij -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Hoe heb jij dat gedaan? Als ik mijn goal probeer te veranderen, geeft dat ding een foutmelding bij mij -.-

    In de week waarin het winnen begint (vanaf vandaag dus) kan je je wordcountgoal niet meer veranderen


    Ex astris, sciencia

    Nog iets minder dan 1.000 woorden en dan heb ik het gehaald. Hopelijk kan ik het vandaag nog halen en anders heb ik nog paar dagen te tijd. (Moet nog wel werken)

    Meh, ik moet nog even aan de bak, heb nog 5.927 woorden te schrijven en dat terwijl ik een beetje vastzit :X




    We can do this !!!


    Credendo Vides

    Jee, de 15K gehaald. Nu weet ik dat ik het kan halen om zoveel te schrijven en nu ga ik zo echt eten, mijn maag knort.