• NaNoWriMo is weer begonnen !



    Wat is NaNoWriMo ?
    Ten eerste staat het voor National Novel Writing Month en het is een soort race tegen jezelf waarbij je in een maand een bepaald doel kan halen dat je voor jezelf van te voren aan hebt gegeven -Dit kan niet lager dan 10k en niet hoger dan 999.999k zijn- op de site met één bepaald verhaal.

    Dus nu is de vraag ; Wie doen er deze maand allemaal mee ?

    Deelnemers

    DreamerN × Dreamern × Nimmernimmer's Heart
    25k

    Melieke × Halissa × Complicated • One Direction ×
    10k

    Reid × JanaAusten × Remembrance
    50k

    ColouredWind × ElfCitadel × Dans der Engelen
    50k

    Crave × Jaimmmy × [url=http://www.quizlet.nl/stories/105120/hotel-atkinson-op/Hotel Atkinson [OP]Hotel Atkinson [OP][/url] ×
    12,5k

    Mulford × GreyWolfMoon × Splotches of ink ×
    50k

    Macabre ×Lestrange ×Ophelia ×
    12,5k

    Lizor × [url=http://campnanowrimo.org/campers/lizor[/url]Lizor[/url] × For the king ×
    10k

    Abelard × Brookie × Saksische Messen en een Eikenblad Ketting - De Grijze Jager ×
    10k

    Visenya × Twelve for Glory
    15k

    Tartarus × Hylla × new ancient warriors
    Pompeji × Paddingtoned × Even when the music's gone ×
    25k

    xMissMarije × xMissMarije ×
    15k

    Memoria × Witlow ×
    10k

    xLithium × Soulkey × Saint Dracula
    10k

    Elvenking × Silverlance × Skinless ×
    15k




    Word Wars :

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    23:00-24:00


    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:58 ]


    Credendo Vides

    nog 5k, en dan ben ik er. I am going to do this.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb mijn goal veranderd. Van 15k naar 10k, omdat ik weet dat ik het niet ga redden anders en ik besteed teveel tijd aan andere dingen aangezien ik op vakantie ben.

    Ik heb mezelf net nog ingeschreven. Beetje laat misschien omdat het al op 2/3e van de maand is maar ach met 15K moet het wel gaan lukken hoop ik.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb nu 6k, maar ik ga morgen op vakantie, dus dat wordt schrijven vanavond. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Guys! Guys!



    Ex astris, sciencia

    Gefeliciteerd (:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Congratulatioooonnssssss!!!!! Ik mag vandaag ook nog ff keihard pennen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Okay, dit gaat 'm niet worden :] ik heb gewoon helemaal geen tijd om te schrijven en ik ben pas in augustus terug >< dus ik zal ook niet echt gaan schrijven, lol. Dus ik ga de 12,5 K niet redden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leg me alsjeblieft uit hoe je in godsnaam 50K schrijft in minder dan een maand, want mij wilt het echt niet lukken om verder te komen dan wat ik nu heb. :') Respect, seriously.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Leg me alsjeblieft uit hoe je in godsnaam 50K schrijft in minder dan een maand, want mij wilt het echt niet lukken om verder te komen dan wat ik nu heb. :') Respect, seriously.

    Eh. Gewoon schrijven? (A) Ik weet zelf niet hoe ik het doe. Te veel vrije tijd, neem ik aan.


    Ex astris, sciencia

    Eerst ff een paar honderd woorden schrijven, dan naar boven om mn haren te stijlen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Olé!!! Ik heb mijn wordgoal gehaald!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    Olé!!! Ik heb mijn wordgoal gehaald!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:50 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)



    Thnx :) Maar het is niks vergeleken met jou.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga de 50K echt niet redden. Ik moet nog iets minder dan 20K in ongeveer een week Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis