• NaNoWriMo is weer begonnen !



    Wat is NaNoWriMo ?
    Ten eerste staat het voor National Novel Writing Month en het is een soort race tegen jezelf waarbij je in een maand een bepaald doel kan halen dat je voor jezelf van te voren aan hebt gegeven -Dit kan niet lager dan 10k en niet hoger dan 999.999k zijn- op de site met één bepaald verhaal.

    Dus nu is de vraag ; Wie doen er deze maand allemaal mee ?

    Deelnemers

    DreamerN × Dreamern × Nimmernimmer's Heart
    25k

    Melieke × Halissa × Complicated • One Direction ×
    10k

    Reid × JanaAusten × Remembrance
    50k

    ColouredWind × ElfCitadel × Dans der Engelen
    50k

    Crave × Jaimmmy × [url=http://www.quizlet.nl/stories/105120/hotel-atkinson-op/Hotel Atkinson [OP]Hotel Atkinson [OP][/url] ×
    12,5k

    Mulford × GreyWolfMoon × Splotches of ink ×
    50k

    Macabre ×Lestrange ×Ophelia ×
    12,5k

    Lizor × [url=http://campnanowrimo.org/campers/lizor[/url]Lizor[/url] × For the king ×
    10k

    Abelard × Brookie × Saksische Messen en een Eikenblad Ketting - De Grijze Jager ×
    10k

    Visenya × Twelve for Glory
    15k

    Tartarus × Hylla × new ancient warriors
    Pompeji × Paddingtoned × Even when the music's gone ×
    25k

    xMissMarije × xMissMarije ×
    15k

    Memoria × Witlow ×
    10k

    xLithium × Soulkey × Saint Dracula
    10k

    Elvenking × Silverlance × Skinless ×
    15k




    Word Wars :

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    23:00-24:00


    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 17:58 ]


    Credendo Vides

    xMissMarije schreef:
    Wat betekend novel en Cabin eigenlijk? van google vertaling werd ik niks wijzer van.

    Novel is het verhaal dat je schrijft. Een Novel is het Engelse woord voor het Nederlandse woord Roman.
    Een Cabin is een kampeerhutje, een berghut. Je verblijft zogenaamd in een kamp/je bent zogenaamd op zomerkamp en bij zo'n zomerkamp verblijf je met een aantal mensen gezamenlijk in een huisje. Een Cabin is in dit geval een groep mensen van max. 7 personen (dacht ik) die elkaar helpen verder te komen en elkaar steunen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik eindig de Word War (het is nu 22:00 uur) met 6915 woorden wat betekent dat ik in 55 minuten 784 woorden heb geschreven. (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Jij ook succes. Ik begin met 6.131 woorden :3


    Bij elkaar heb ik nu ong 2.916. Daarvan heb ik 1.295 van 9 tot 10 geschreven en vandaag had ik nog voor negen uur wat geschreven. Mijn handen doen een beetje pijn door het schrijven nu. Voor vandaag stop ik met schrijven.

    En dan bedenken dat ik vandaag 2,578 woorden heb geschreven.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2013 - 22:08 ]

    xMissMarije schreef:
    (...)

    Bij elkaar heb ik nu ong 2.916. Daarvan heb ik 1.295 van 9 tot 10 geschreven en vandaag had ik nog voor negen uur wat geschreven. Mijn handen doen een beetje pijn door het schrijven nu. Voor vandaag stop ik met schrijven.

    En dan bedenken dat ik vandaag 2,578 woorden heb geschreven.

    Ik heb vandaag een totaal van 953 woorden geschreven, maar ik heb uiteindelijk nog onverwachts gewerkt. Mijn plan was namelijk om 's middags al te beginnen zodat ik een ruime voorraad kon opbouwen en rond de 10K kon komen omdat ik dit weekend weg ben. Dat gaat hem niet meer worden, dus ik ga nog wel even verder schrijven, maar de 10K zal ik niet meer redden. Misschien net de 7,5K


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Ik heb vandaag een totaal van 953 woorden geschreven, maar ik heb uiteindelijk nog onverwachts gewerkt. Mijn plan was namelijk om 's middags al te beginnen zodat ik een ruime voorraad kon opbouwen en rond de 10K kon komen omdat ik dit weekend weg ben. Dat gaat hem niet meer worden, dus ik ga nog wel even verder schrijven, maar de 10K zal ik niet meer redden. Misschien net de 7,5K


    Het ligt aan de dag of ik echt zin heb om te schrijven en meestal vliegen mijn vingers over de toetsenbord. Deze aantal haal ik echt niet elke dag. :d

    xMissMarije schreef:
    (...)

    Het ligt aan de dag of ik echt zin heb om te schrijven en meestal vliegen mijn vingers over de toetsenbord. Deze aantal haal ik echt niet elke dag. :d

    Ik heb ook zo mijn betere dagen. Ik ben nu gewoon moe door het werken. Maar ik heb als nog inmiddels een totaal van 7062 woorden waarvan 1070 vandaag, dus het gaat op zich gewoon goed :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vandaag heb ik 919 woorden geschreven ^^ op naar de 12,5 K :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Vandaag heb ik 919 woorden geschreven ^^ op naar de 12,5 K :3
    ik ben bezig, maar niet met het verhaal dat ik meedoe, want dit moet ik ook onderhouden :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik begin iets later, maar ik doe gewoon mee. Het doel is 20k geworden en ik ben Witlow.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 9:08 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ikke doe ook mee! SoulKey op camp nanowrimo. En ik doe mee met een verhaal wat ik op word schrijf. Of eigenlijk meerdere. Ik ga voor de 10 K meedoen

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:06 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hoever zit iedereen ondertussen? [:


    comfort in c h a o s

    949 (: ik ga zo schrijven om het weer even bij te werken :'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Reid schreef:
    Hoever zit iedereen ondertussen? [:


    Net alles met de hand geteld. 885 woorden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Reid schreef:
    Hoever zit iedereen ondertussen? [:

    Mooi op de helf 25k


    Ex astris, sciencia

    In de 800 woorden.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."