• Hee.

    Zoals sommige van jullie zullen weten, schrijf ik vorig jaar een verhaal, Verborgen verlangens / Confused. Ik heb het altijd erg moeilijk gevonden om verhalen af te maken, omdat ik nooit helemaal tevreden was over het resultaat. Zo ook vorig jaar.
    Ik had het verhaal al twee keer opnieuw geschreven, maar was nog steeds niet tevreden en heb toen besloten een pauze in te lassen. Maar nu.. hij is bijna af!

    Dit is de allerlaatste keer dat ik het hier ga plaatsen. (: Nog steeds sta ik open voor tips / kritiek / commentaar!
    Ook snap ik het heel goed als jullie nu geen vertrouwen meer hebben in mijn doorzettingsvermogen, maar toch hoop ik dat jullie me nog een kans willen geven en mijn verhaal zullen lezen / beoordelen.


    Ik heb dit verhaal 16+ gemaakt, omdat er af en toe seksueel getinte taal in voorkomt. Het is niet zo dat ik uitgebreid seksscènes ga beschrijven, dus als je onder de zestien bent en je bent nieuwsgierig, voel je dan niet aangesproken en lees gerust mijn verhaal.




    ***

    Verborgen verlangens.





    De tweeëntwintigjarige Kyle is al meer dan vier jaar samen met Jaylinn. Hij is dolgelukkig met haar, totdat zij ineens elke vorm van lichamelijk contact afwijst, zonder duidelijke oorzaak. Kyle gaat op zoek naar de bevestiging dat hij wel goed genoeg is en denkt die te kunnen vinden bij Jaylinns achttienjarige achternichtje en tevens beste vriendin, Evi.
    Evi heeft Kyle altijd erg aantrekkelijk gevonden, maar durfde nooit actie te ondernemen aangezien zij de band tussen haar en Jaylinn niet wilde verpesten. Als Kyle zijn verhaal bij haar kwijt moet, probeert ze nog steeds niets te laten merken. Maar hoelang houdt ze dit vol? Is de band tussen haar en haar nichtje sterk genoeg om Kyle te weerstaan, of zwicht ze direct de eerste keer als hij iets te dicht bij haar in de buurt komt?



    ***


    Verborgen verlangens 16+

    Ik heb een abo genomen (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.