• Dat moet ik dus nog verzinnen en kopen voor mijn stagebegeleidster, haar afscheidscadeau. Maar ik kan niet echt op iets komen behalve zo'n cadeauset en dat vind ik zo standaard. Ik wil wat anders maar weet niet precies wat. Dat is erg handig, ik weet het.

    Ik weet dat ze van paarden houd, twee honden heeft dus over het algemeen wel van dieren houd. En ze heeft gezegd dat ze eigenlijk geen afscheidcadeau wil maar goed, ik vind het lullig om haar niks te geven als mijn stagekinderen ook allemaal wat krijgen. Daarnaast is ze wel mijn stagebegeleidster geweest voor bijna drie kwart van het afgelopen schooljaar.

    Dus alle serieuze ideeën zijn welkom.

    Ik heb dus wat voor mijn stagebegeleidster gekocht. Geen bloemen en chocola, bloemen vind ze volgens mij net zoals mijn moeder zonde van het geld omdat het maar een of maximaal twee weken staat en ze houd niet zo van zoetigheid. Ik wel maar zij niet. Ik heb een sigarettenpen en een sleutelhanger met een mini hondje eraan. Ze is pas gestopt met roken dus zo heeft ze alsnog een sigaretje en de sleutelhanger omdat ze twee honden heeft.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 16:57 ]


    Physics is awesome

    Ik ben zelf slecht in cadeautjes verzinnen, sorry.

    Een cadeaubon misschien


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    Een cadeaubon misschien


    Dat is een goed idee, kan ze zelf wat leuks uit zoeken.


    Physics is awesome

    Een cadeaubon vind ik zo, "Sorry ik weet niet wat ik je moest geven.".=x


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Een cadeaubon vind ik zo, "Sorry ik weet niet wat ik je moest geven.".=x


    Dat is waar maar ik heb echt geen flauw idee. Kan natuurlijk wel naar de cadeautjeswinkel gaan, die hebben meestal ook wel wat.


    Physics is awesome

    Bij de wereldwinkel hebben ze altijd leuke spulletjes. Ik hou ervan om mensen speciale dingen te geven, zoals edelstenenkettingen of zo. Als het maar een betekenis heeft die bij ze past. Misschien is dat leuk?


    Searching heavens for another earth

    Ik geef mijn stagebegeleidster een voorleesboek. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Make something you've learnt? Als dat van toepassing is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bloemen? Bloemen zijn altijd goed. :Y)


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Ik gaf mijn leerkrachten vroeger vaak een orchidee op het einde van het jaar; mijn mama vond dat mooie bloemen en mijn vrouwelijke leerkrachten waren er altijd weg van. Het is een mooi cadeau en het gaat jaren mee terwijl het eigenlijk niet veel verzorging vraagt.


    If you're going through hell; keep going

    Misschien bloemen in combinatie met een cadeaubon?
    Ik ben zelf ook nooit zo goed in dat soort dingen bedenken.

    Geef haar een plant of een boeket bloemen. Dat is een klein gebaar en dat zal ze wel op prijs stellen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jamin.nl Je kunt hier bjivoorbeeld Chocoladetelegrammen bestellen, welke vrouw houd er niet van chocolade? :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ga bij de chocolaterie een doos bonbons samenstellen voor mijn stage begeleider :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Fourtris schreef:
    Geef haar een plant of een boeket bloemen. Dat is een klein gebaar en dat zal ze wel op prijs stellen.


    Precies dit! Ik zou een mooi boeket bloemen kopen met een leuk kaartje eraan en als je er dan eventueel nog iets bij zou willen hebben, zou ik gewoon een doosje Merci kopen. Hahaha dat zegt alles toch?


    Hamartia