• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:49 ]

    Barnabas schreef:
    (...)
    Inderdaad. Jongens ontmoeten - waar dan ook - vind ik sowieso al freaky, ik hoor veel te veel enge verhalen daarover en zou dus persoonlijk zoiets nooit willen doen. Anyway, have fun met deze jongen/man. Hopelijk komt mijn verwachting daarvan niet uit.

    Ja, ik snap je punt, maar hij heeft zelfs email uitgewisseld met mijn ouders en ik heb er wel vertrouwen in. Mijn ouders zijn er zelfs bij wanneer hij komt, so.
    Ik open wel weer een topic wanneer het zover is. ^^

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh wow, I'm jealous haha. :'D


    Ja, was echt super ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gobsmacked schreef:
    Alvast heel veel plezier!

    Mijn vaders collega's uit het buitenland komen geregeld langs in Nederland en soms nemen ze dan hun kinderen mee, waar ik dan mee mag optrekken. Natuurlijk is dat dan wel heel anders, aangezien ik hen al ken en al gezien heb eerder, enzo.

    Dankje!
    Ja, het scheelt dat het dan al via een collega van je vader gaat inderdaad.

    Haha, wat leuk!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 15:30 ]

    Ja, ik heb mijn vriendje ontmoet op Twitter. Hij woont in Schotland en in april ben ik naar daar geweest en in augustus komt hij waarschijnlijk naar België (:

    Ukkepulk schreef:
    Ja, ik heb mijn vriendje ontmoet op Twitter. Hij woont in Schotland en in april ben ik naar daar geweest en in augustus komt hij waarschijnlijk naar België (:

    Aw wat leuk. Lijkt me wel moeilijk tho, zo'n lange afstandsrelatie.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 16:01 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben wel eens met een vriendin meegegaan, omdat ze een jongen wou ontmoeten die ze via het internet leerde kennen. Ik was op dat moment volgens mij nog zenuwachtiger dan haar xD (maar ik kende die jongen dan ook helemaal niet. Alleen zij had hem gesproken)

    En voor de rest ben ik een keertje nr een meeting geweest, maar dit was allemaal in Nederland. Ik zou nog wel graag een keertje naar Belgie gaan om Hamblet te ontmoeten. Maar dan moet ik wel een autootje voor mezelf hebben dat ik erheen kan rijden^^ en dat is het verst dat ik een meeting met iemand van internet doe, waarschijnlijk :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb een Nederlandse jongen via Tumblr ontmoet, vond ik ook spannend. Meer dan 2 afspraakjes werd het helaas niet vanwege de afstand (en nu is hij bezet, mweheh).


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hmm yeah, ik heb zoiets al wel eerder gedaan maar de zenuwen vreten me dan altijd op. Lol. Ik kan daar echt niet tegen en ik weet wel dat ik 't niet meer ga doen (cat).
    But have a lot of fun with that fella!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw! Echt tof dat jullie dat aandurven. Hoop dat jullie samen een leuke tijd hebben en misschien bloeit er iets op? :Y)

    Ik heb hier eens een dag een bekende van Nikki/Assassin gehad :'D We hadden via MSN contact en ik dacht dat ik 'm leuk vond, maar dat viel allemaal weg op het moment dat hij uit de bus stapte. Heheh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aetha schreef:
    Ik ben wel eens met een vriendin meegegaan, omdat ze een jongen wou ontmoeten die ze via het internet leerde kennen. Ik was op dat moment volgens mij nog zenuwachtiger dan haar xD (maar ik kende die jongen dan ook helemaal niet. Alleen zij had hem gesproken)

    En voor de rest ben ik een keertje nr een meeting geweest, maar dit was allemaal in Nederland. Ik zou nog wel graag een keertje naar Belgie gaan om Hamblet te ontmoeten. Maar dan moet ik wel een autootje voor mezelf hebben dat ik erheen kan rijden^^ en dat is het verst dat ik een meeting met iemand van internet doe, waarschijnlijk :Y)

    Haha die zenuwen zijn echt vervelend.
    Een auto is zeker niet verkeerd voor meetings.

    Lolicia schreef:
    Hmm yeah, ik heb zoiets al wel eerder gedaan maar de zenuwen vreten me dan altijd op. Lol. Ik kan daar echt niet tegen en ik weet wel dat ik 't niet meer ga doen (cat).
    But have a lot of fun with that fella!

    Tja, zenuwen.. what to do about it. :\
    Maar dankje

    Cherbourg schreef:
    Wauw! Echt tof dat jullie dat aandurven. Hoop dat jullie samen een leuke tijd hebben en misschien bloeit er iets op? :Y)

    Ik heb hier eens een dag een bekende van Nikki/Assassin gehad :'D We hadden via MSN contact en ik dacht dat ik 'm leuk vond, maar dat viel allemaal weg op het moment dat hij uit de bus stapte. Heheh.

    Nah, ik hoef niet echt een relatie met die dude. Ik wil geen lange afstandsrelatie.
    En lol, tja dat kan natuurlijk gebeuren. :'D