• [ bericht aangepast op 3 nov 2020 - 21:49 ]

    Yesh ^^
    Twee jaar geleden heeft hier de dochter van een Amerikaanse collega van mijn vader hier een weekje doorgebracht, en dat was enorm leuk ^^
    Veel plezier alvast!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat leuk! Heel veel plezier C:


    26 - 02 - '16

    Lupone schreef:
    Yesh ^^
    Twee jaar geleden heeft hier de dochter van een Amerikaanse collega van mijn vader hier een weekje doorgebracht, en dat was enorm leuk ^^
    Veel plezier alvast!

    Oh dat klinkt ook leuk! Ik zou het zelf ook wel eens andersom willen doen; op naar Amerika haha.
    Dankje!

    Alecia schreef:
    Wat leuk! Heel veel plezier C:

    Thanks! ^^

    Nice, sounds good! Have fun (:
    + Dat je dat durft vind ik al heel wat!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 15:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Oh dat klinkt ook leuk! Ik zou het zelf ook wel eens andersom willen doen; op naar Amerika haha.
    Dankje!


    Heb ik daarna ook gedaan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alvast veel plezier! Nee, ik heb het nooit gedaan. Dat komt deels doordat mijn ouders het internet echt eng vinden, dus ik denk niet dat die het goed zouden vinden. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Found schreef:
    Nice, sounds good! Have fun (:
    + Dat je dat durft vind ik al heel wat!

    Thank you. c:
    Stiekem durf ik dit ook helemaal niet, maar soms moet je dingen gewoon doen. :Y)

    Lupone schreef:
    (...)

    Heb ik daarna ook gedaan :')

    Oh wow, I'm jealous haha. :'D

    Wow, oké. Ik zou zoiets noooooit met een buitenlander doen, maar als jij je er goed bij voelt: doe wat je niet laten kunt. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Karev schreef:
    Alvast veel plezier! Nee, ik heb het nooit gedaan. Dat komt deels doordat mijn ouders het internet echt eng vinden, dus ik denk niet dat die het goed zouden vinden. :')

    Dankje!
    Oh, ja mijn ouders vertrouwen het internet ook niet hoor. Ik heb er gewoon een heel verhaal van gemaakt dat hij wel te vertrouwen is blabla en het werkte dusja.

    Barnabas schreef:
    Wow, oké. Ik zou zoiets noooooit met een buitenlander doen, maar als jij je er goed bij voelt: doe wat je niet laten kunt. :'D

    Why, denk je dat het niet te vertrouwen is?

    Elvenking schreef:
    (...)
    Thank you. c:
    Stiekem durf ik dit ook helemaal niet, maar soms moet je dingen gewoon doen. :Y)


    Okay, you're right ;P Ik heb alleen nog geen leuke Londenaar ontmoet die naar Nederland wil reizen ._.


    Tijd voor koffie.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Why, denk je dat het niet te vertrouwen is?

    Inderdaad. Jongens ontmoeten - waar dan ook - vind ik sowieso al freaky, ik hoor veel te veel enge verhalen daarover en zou dus persoonlijk zoiets nooit willen doen. Anyway, have fun met deze jongen/man. Hopelijk komt mijn verwachting daarvan niet uit.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alvast heel veel plezier!

    Mijn vaders collega's uit het buitenland komen geregeld langs in Nederland en soms nemen ze dan hun kinderen mee, waar ik dan mee mag optrekken. Natuurlijk is dat dan wel heel anders, aangezien ik hen al ken en al gezien heb eerder, enzo.


    We need a bigger boat.