• Mystery island



    De negentienjarige, verwende Sunny (ook wel Sonia genoemd) moet verplicht mee op een cruise vanwege een verjaardagsfeest van haar ouders. Gelukkig mag ze één beste vriend meenemen, waardoor het toch enigszins te overleven is voor Sunny. Maar dan komt die fatale storm langs. Sunny slaat overboord met als enige steun en toeverlaat haar tas, waar haar make-up en mobieltje in zitten. De verstrooide Sunny kan zich ergens vaag de schipbreuk herinneren, maar daar blijft het ook bij en wordt door de eilandbewoners ook wel Sunny Blonde genoemd. Tot haar grote ramp ontdekt ze dat er geen schoonheidssalons zijn op het eiland en ook geen hotels. Terwijl Sunny uit alle macht van het eiland probeert te ontsnappen hoort ze van een gevaarlijke vloek. Zal het haar lukken om het eiland te verlossen van de vloek en het eiland heelhuids te verlaten?


    Dit concept is ooit eerder online geweest, maar ik kreeg een writersblock. Nu wil ik een frisse nieuwe start maken. Ik ga het eerst waarschijnlijk volledig uitschrijven en dan pas online zetten.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:42 ]


    26 - 02 - '16

    Het klinkt best als een leuk verhaal, maar het idee is al ontzettend vaak gebruikt.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Het klinkt best als een leuk verhaal, maar het idee is al ontzettend vaak gebruikt.


    Neemt niet weg dat het alsnog erg origineel en creatief uitgewerkt kan zijn/worden ^_^
    Je mag me in ieder geval waarschuwen wanneer je begint te posten op Q, want het is al erg lang geleden dan nog verhaal met een bom aan humor heb gelezen en ik wil het nog best een kans geven, al ben ik dus zeker wel kieskeurig met m'n abo's :'D
    Het klinkt in ieder geval echt al leuk (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 11:24 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De meningen zijn verdeeld zie ik :')


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    De meningen zijn verdeeld zie ik :')


    Dat zal je altijd wel houden, denk ik zo :W Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur betreft genres en verhalen ^_^
    Maar op de eerste plaats, wil je er zelf aan beginnen, moet je dat zeker doen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat zal je altijd wel houden, denk ik zo :W Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeur betreft genres en verhalen ^_^
    Maar op de eerste plaats, wil je er zelf aan beginnen, moet je dat zeker doen (;


    Klopt. Ik schrijf dit gewoon omdat ik weer een komedie wil gaan schrijven.


    26 - 02 - '16

    Zou je me willen waarschuwen als je 'm op Q hebt?
    Het klinkt mij erg leuk, vooral ook als je wat humor erin schrijven zal. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan trouwens niet garanderen dat jullie mijn humor ook echt grappig zullen vinden. Ik heb als klein voorbeeld een deel van mijn verhaal Levensruil, daar komt een deel van mijn humor in naar voren.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    (...)

    Klopt. Ik schrijf dit gewoon omdat ik weer een komedie wil gaan schrijven.


    Zelf faal ik zo hard in een komedie schrijven. Zo nu en dan iets grappigs erin gooien kan ik wel, maar om het van het begin tot eind luchtig en komisch te houden, dat is niet aan mij besteed, ik ben meer het lugubere, horror, drama type XD Maar ik lees zeker wel zo nu en dan op z'n tijd een goede komedie (:
    Dus me echt niet vergeten te waarschuwen, hoor :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zal niemand vergeten (;
    En er komt sowieso nog een topic als ik de story geactiveerd heb.


    26 - 02 - '16

    Klinkt goed! Zou je mij ook willen waarschuwen als je 'm online zet? ;3


    "Family don’t end in blood”

    Licorne schreef:
    Klinkt goed! Zou je mij ook willen waarschuwen als je 'm online zet? ;3


    Of course (;


    26 - 02 - '16

    Wrennah schreef:
    Misschien, als het echt heel leuk is geschreven, zoals het idee dus.


    Tijd voor koffie.

    Waarschuw me :]

    Limits schreef:
    Waarschuw me :]


    Ik zal jou sowieso waarschuwen. De story komt in het topic. (;


    26 - 02 - '16

    Klinkt leuk (: ! Wil je me waarschuwen als je hem op Q zet?


    Never look back, don't doubt tomorrow.