De negentienjarige, verwende Sunny (ook wel Sonia genoemd) moet verplicht mee op een cruise vanwege een verjaardagsfeest van haar ouders. Gelukkig mag ze één beste vriend meenemen, waardoor het toch enigszins te overleven is voor Sunny. Maar dan komt die fatale storm langs. Sunny slaat overboord met als enige steun en toeverlaat haar tas, waar haar make-up en mobieltje in zitten. De verstrooide Sunny kan zich ergens vaag de schipbreuk herinneren, maar daar blijft het ook bij en wordt door de eilandbewoners ook wel Sunny Blonde genoemd. Tot haar grote ramp ontdekt ze dat er geen schoonheidssalons zijn op het eiland en ook geen hotels. Terwijl Sunny uit alle macht van het eiland probeert te ontsnappen hoort ze van een gevaarlijke vloek. Zal het haar lukken om het eiland te verlossen van de vloek en het eiland heelhuids te verlaten?
Dit concept is ooit eerder online geweest, maar ik kreeg een writersblock. Nu wil ik een frisse nieuwe start maken. Ik ga het eerst waarschijnlijk volledig uitschrijven en dan pas online zetten.
[ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:42 ]
26 - 02 - '16