• Mystery island



    De negentienjarige, verwende Sunny (ook wel Sonia genoemd) moet verplicht mee op een cruise vanwege een verjaardagsfeest van haar ouders. Gelukkig mag ze één beste vriend meenemen, waardoor het toch enigszins te overleven is voor Sunny. Maar dan komt die fatale storm langs. Sunny slaat overboord met als enige steun en toeverlaat haar tas, waar haar make-up en mobieltje in zitten. De verstrooide Sunny kan zich ergens vaag de schipbreuk herinneren, maar daar blijft het ook bij en wordt door de eilandbewoners ook wel Sunny Blonde genoemd. Tot haar grote ramp ontdekt ze dat er geen schoonheidssalons zijn op het eiland en ook geen hotels. Terwijl Sunny uit alle macht van het eiland probeert te ontsnappen hoort ze van een gevaarlijke vloek. Zal het haar lukken om het eiland te verlossen van de vloek en het eiland heelhuids te verlaten?


    Dit concept is ooit eerder online geweest, maar ik kreeg een writersblock. Nu wil ik een frisse nieuwe start maken. Ik ga het eerst waarschijnlijk volledig uitschrijven en dan pas online zetten.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 22:42 ]


    26 - 02 - '16

    Het klinkt echt heel leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het klinkt echt heel leuk.


    Thanks c:


    26 - 02 - '16

    Misschien, als het echt heel leuk is geschreven, zoals het idee dus.


    -

    WildSprinkle schreef:
    Misschien, als het echt heel leuk is geschreven, zoals het idee dus.


    Ik wil sowieso proberen op een humoristische manier te schrijven. Ik weet niet of jullie dat leuk vinden?


    26 - 02 - '16

    Niet echt iets voor mij, maar het klinkt op zich wel origineel.

    Het komt me echt mega bekend voor haha, volgens mij heb ik hier ooit een film over gezien oid. Als de schrijfstijl me aanstaat, zou ik het zeker lezen (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind het heel kinderlijk klinken.. Maar het is wel origineel!

    Assassin schreef:
    Het klinkt echt heel leuk.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Niet echt


    Say you love me, as much as i love you.

    Sofinite schreef:
    Ik vind het heel kinderlijk klinken.. Maar het is wel origineel!

    + Het meisje doet me een beetje denken aan Lorena van GTST, en dat vond ik wel grappig.


    Chaos is a ladder.

    Het lijkt me heel leuk. Vooral dat humoristische aspect lijkt me tof, als je het goed doet.


    "People find it far easier to forgive others for being wrong, than being right."

    Klinkt leuk, er zijn volgens mij niet zoveel humoristische OP verhalen op Q.^^


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Alecia schreef:
    (...)

    Ik wil sowieso proberen op een humoristische manier te schrijven. Ik weet niet of jullie dat leuk vinden?


    Daar hou ik heel veel van, als je dat er in verwerkt weet ik zeker dat ik het zal lezen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het maar niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I like, en je schrijfstijl is écht goed.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28