• Ik heb een story waar nu de proloog en drie andere hoofdstukken al aan vastzitten. Ik heb niet super veel tijd, omdat ik verder ook andere lopende stories heb, en ik nog veel dingen moet doen.
    Daarom wil ik eens een keer met iemand anders gaan schrijven. De enige wat je hoeft te doen, is het onderstaand lijstje invullen, het posten in het topic en klaar is Kees.

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders?
    Hoeveel stories heb je online staan op Q?
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:
    Heb je tijd om veel te schrijven?


    Als ik interesse in jou heb, stuur ik je een privé bericht met de verhaallijn.
    De story waar ik een co-auteur op zoek: De Geheimenbewaarder

    Alvast bedankt. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ach ja, ik schrijf me wel gewoon in. Xd

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders? jup, drie keer nu
    Hoeveel stories heb je online staan op Q? Uhh, acht volgens mij, maar er zijn er twee en een half actief.
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:

    Ff kijken....

    poef

    Heb je tijd om veel te schrijven? Jup, maar van 6 tot 20 juli ben ik op vakantie

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 23:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vooruit ik zal me ook opgeven.

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders? Jep. 5 keer ongeveer.
    Hoeveel stories heb je online staan op Q? 3. Een story met één verhaal, een story met allemaal SA's en een story met opdrachten voor schrijfwedstrijden.
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien: Ik lachte even om mijn binnenpretje, maar kreeg gelijk het gekuch van de koningin te horen. Dat corrigerende gekuch dat aangaf dat wat ik deed niet deugde. Ik had er een hekel aan, vond het dan ook gigantisch irritant en storend. Ik besloot me maar in te houden. Straks gooiden ze mij nog op dezelfde brandstapel als waar ze mijn mobieltje op verbrand hadden.
    Toen het hoofdgerecht kwam stopte mijn maag met het produceren van het vreselijk mislukte geluid. Het volgende gerecht werd op de tafel gezet en de dienaren schepten wat op mijn bord. In dit geval waren het kippenpoten, scherp gekruid zo te ruiken, met een simpele salade erbij. Vrijwel gelijk pakte ik een van de kippenpoten met beide handen vast en begon te eten. De koningin begon weer onophoudelijk te kuchen, waardoor ik mijn kip van schrik liet vallen. Het viel op mijn schone jurk en vervolgens op de grond. Er was geen doek om mijn handen aan af te vegen, dus deed ik dat maar aan mijn inmiddels vieze jurk.
    'Rose, gedraag je alsjeblieft!' zei ze met haar hoge stem.
    'Oke' was mijn korte antwoord.

    Heb je tijd om veel te schrijven? Ja. Ik moet soms alleen een klein beetje gestimuleerd worden.


    26 - 02 - '16

    als ik er zelf geen twee zou lopen hebben graag, maar aangezien dat wel het geval is ...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders? Ja, met xSunshineee
    Hoeveel stories heb je online staan op Q? momenteel 2. Vroeger had ik meer, maar ik heb ze allemaal op inactief staan of verwijderd.
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:
    Het was maar een kleine stad in het midden van nergens. En die vijf meiden was het groepje waar niemand op lette. Het waren gewoon de vijf zwarte katten van het dorp. Die naam hadden ze te danken aan dat ze zich altijd in het zwart kleedde. Bovendien vond men hun raar. Niemand kendde hun bij hun naam, Niemand die ook moeite deed te proberen erachter te komen. Nee, niemand lette op hen. Maar die dag veranderde alles. Zo liepen ze met hun vijven over een verlaten weg. Iedereen in het dorp, negeerde hun zoals altijd. Uit het niets kwam er een grote domtruck de zandweg op. Ze waren zogenaamd de weg kwijt. De blonde van de groep wou hun wel de weg wijzen.Drie gemaskerde jongens stapten uit en trokken haar de truck in. Met hun sigaret-ruikende buiken reden ze naar het noorden toen. Even later gaat er een bom af.Die dag lette iedereen wel op hun. Ze werden gezien als “de vriendinnen van die ontvoerde”. Ja, opeens hadden ze de aandacht van iedereen. Maar niemand die wist hoe verloren ze opeens wel niet waren. Maar niemand die wist, dat Sasha de explosie had overleefd. Maar niemand die wist, dat ze een veel ergere angst tegenmoet ging.
    Heb je tijd om veel te schrijven? Ja hoor, ik zit vaak thuis achter de schermen, alleen op zondag niet. Dan ben ik vaak weg en als ik thuis ben, heb ik vaak geen zin in schrijven. Verder moet ik een beetje gestimuleerd worden en duurt het ong 2 dagen voordat ik een hoofdstuk plaats. Omdat ik het graag spannend wilt houden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 17:41 ]


    -

    Thanks allemaal voor de inschrijvingen en ik zal misschien rond 18u iemand uitkiezen, tenzij iemand zich heeft ingeschreven voor die tijd.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 13:52 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders? Jazeker, niet heel erg vaak, maar wel een aantal keer
    Hoeveel stories heb je online staan op Q? Eentje maar, omdat ik niet zou hou van promoten van mijn stories >.< Ik schrijf meestal voor mezelf
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:

    Letterlijk.’
    Het meisje stond alleen in de trainingszaal. Het was doodstil en haar instinct zei dat de stilte elk moment doorbroken kon worden. Nerveus voor wat er komende was, frunnikte ze wat met haar donkerbruine haar.
    Haar instinct had gelijk, want op dat moment werd er een jongen binnen gevoerd. Hij spartelde wild tegen, totdat hij een klap kreeg en hij ineen kromp.
    De jongen was een stuk ouder en daarmee ook veel langer en gespierder. Hij had donkerblond haar dat net iets over zijn ogen viel, waardoor ze niet kon zien welke kleur ze waren.
    Deze jongen werd gevolgd door een man, die ook wel bekend stond als de hoofdtrainer. Hij was niet bijzonder lang, maar zo breed dat hij met één blik iedereen al kon tegenhouden. Behalve in de oorlog dan.
    De man greep haar ruw bij de polsen en trok haar naar hem toe. Haar oceaanblauwe ogen stonden groot en angstig. Haar hart bonkte als een bezetene in haar keel.
    ‘Omdat dit je eerste keer is dat je in slaap bent gevallen tijdens je wacht, zie ik het door de vingers. Nouja, deels dan.’ De man keek het kind woest aan en liet haar polsen los. Hij drukte een klein handpistool in haar handen, waar ze bang naar keek.
    ‘Je weet wat je te doen staat.’ Langzaam schudde ze haar hoofd. Ze wist zeker wat het betekende als je in slaap was gevallen tijdens je wacht. Dan bracht je de anderen in gevaar, dus werd je geëxecuteerd.
    ‘Doe het, of wil je de rollen omdraaien?’ Tranen welden op in haar ogen. Niet huilen. Geen zwakte tonen. Ze keek op en zag dat de jongen aan een paal was vastgebonden. Zijn handen op zijn rug en een stuk tape voor zijn mond.
    Met trillende handen hief ze het zware object en legde ze haar vingers op de trekker. Dit had ze vaker gedaan, veel vaker, maar nog nooit met een levend object.
    ‘SCHIET!’ schreeuwde de man. Het meisje sloot haar ogen. Ze kon het niet. Ze kon het niet. Des te langer ze nadacht over wat ze moest doen, des te angstiger ze werd.
    Ze hoorde voetstappen in haar richting komen en meteen ging ze klaarstaan om te schieten. De angst voor de man was dan toch overheersend over de angst voor de daad.
    Ze haalde de trekker over en een enorme knal klonk. Het vreselijke geluid ging door merg en been en de rillingen schoten over haar rug. Haar ogen had ze uit reflex dichtgeknepen. Langzaam rolde er een traan uit haar gesloten ogen.
    Toen ze zich realiseerde wat ze gedaan had, liet ze het pistool uit haar hand vallen. Het geluid van het metaal op de grond klonk door de trainingszaal. Haar ogen schoten open, toen ze een hand op haar schouder voelde.
    ‘Ogen open houden! In een oorlog kan je het niet permitteren om met gesloten ogen rond te schieten!’ De woorden drongen niet tot haar door, want het enige wat ze zag was de jongen. Hij was dood. Bloed van hem droop uit zijn wond, die net boven zijn hart zat.
    De man verdween uit de kamer en het meisje liet zich op de grond zakken. Zacht begon ze te snikken. Een gedood en nog vele te gaan..

    Heb je tijd om veel te schrijven? Ik maak er tijd voor xD


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Rominator schreef:
    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders? Jazeker, niet heel erg vaak, maar wel een aantal keer
    Hoeveel stories heb je online staan op Q? Eentje maar, omdat ik niet zou hou van promoten van mijn stories >.< Ik schrijf meestal voor mezelf
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:
    Letterlijk.’
    Het meisje stond alleen in de trainingszaal. Het was doodstil en haar instinct zei dat de stilte elk moment doorbroken kon worden. Nerveus voor wat er komende was, frunnikte ze wat met haar donkerbruine haar.
    Haar instinct had gelijk, want op dat moment werd er een jongen binnen gevoerd. Hij spartelde wild tegen, totdat hij een klap kreeg en hij ineen kromp.
    De jongen was een stuk ouder en daarmee ook veel langer en gespierder. Hij had donkerblond haar dat net iets over zijn ogen viel, waardoor ze niet kon zien welke kleur ze waren.
    Deze jongen werd gevolgd door een man, die ook wel bekend stond als de hoofdtrainer. Hij was niet bijzonder lang, maar zo breed dat hij met één blik iedereen al kon tegenhouden. Behalve in de oorlog dan.
    De man greep haar ruw bij de polsen en trok haar naar hem toe. Haar oceaanblauwe ogen stonden groot en angstig. Haar hart bonkte als een bezetene in haar keel.
    ‘Omdat dit je eerste keer is dat je in slaap bent gevallen tijdens je wacht, zie ik het door de vingers. Nouja, deels dan.’ De man keek het kind woest aan en liet haar polsen los. Hij drukte een klein handpistool in haar handen, waar ze bang naar keek.
    ‘Je weet wat je te doen staat.’ Langzaam schudde ze haar hoofd. Ze wist zeker wat het betekende als je in slaap was gevallen tijdens je wacht. Dan bracht je de anderen in gevaar, dus werd je geëxecuteerd.
    ‘Doe het, of wil je de rollen omdraaien?’ Tranen welden op in haar ogen. Niet huilen. Geen zwakte tonen. Ze keek op en zag dat de jongen aan een paal was vastgebonden. Zijn handen op zijn rug en een stuk tape voor zijn mond.
    Met trillende handen hief ze het zware object en legde ze haar vingers op de trekker. Dit had ze vaker gedaan, veel vaker, maar nog nooit met een levend object.
    ‘SCHIET!’ schreeuwde de man. Het meisje sloot haar ogen. Ze kon het niet. Ze kon het niet. Des te langer ze nadacht over wat ze moest doen, des te angstiger ze werd.
    Ze hoorde voetstappen in haar richting komen en meteen ging ze klaarstaan om te schieten. De angst voor de man was dan toch overheersend over de angst voor de daad.
    Ze haalde de trekker over en een enorme knal klonk. Het vreselijke geluid ging door merg en been en de rillingen schoten over haar rug. Haar ogen had ze uit reflex dichtgeknepen. Langzaam rolde er een traan uit haar gesloten ogen.
    Toen ze zich realiseerde wat ze gedaan had, liet ze het pistool uit haar hand vallen. Het geluid van het metaal op de grond klonk door de trainingszaal. Haar ogen schoten open, toen ze een hand op haar schouder voelde.
    ‘Ogen open houden! In een oorlog kan je het niet permitteren om met gesloten ogen rond te schieten!’ De woorden drongen niet tot haar door, want het enige wat ze zag was de jongen. Hij was dood. Bloed van hem droop uit zijn wond, die net boven zijn hart zat.
    De man verdween uit de kamer en het meisje liet zich op de grond zakken. Zacht begon ze te snikken. Een gedood en nog vele te gaan..

    Heb je tijd om veel te schrijven? Ik maak er tijd voor xD

    Thanks voor je inschrijving :3 straks -kwartier ofzo- zal ik een keus maken.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben benieuwd^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    Ik ben benieuwd^^


    -

    Ik ben ook benieuwd!


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Na goed nadenken heb ik besloten toch Alecia te kiezen. Alsnog bedankt allemaal 8D
    @Alecia, ik stuur je een pb met de verhaallijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Gefeliciteerd en heel veel plezier met het schrijven van het verhaal ;)


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman