• Ik heb een story waar nu de proloog en drie andere hoofdstukken al aan vastzitten. Ik heb niet super veel tijd, omdat ik verder ook andere lopende stories heb, en ik nog veel dingen moet doen.
    Daarom wil ik eens een keer met iemand anders gaan schrijven. De enige wat je hoeft te doen, is het onderstaand lijstje invullen, het posten in het topic en klaar is Kees.

    Heb je eerder al eens geschreven met iemand anders?
    Hoeveel stories heb je online staan op Q?
    Een klein stukje van iets wat je geschreven hebt, zodat ik je schrijfstijl kan zien:
    Heb je tijd om veel te schrijven?


    Als ik interesse in jou heb, stuur ik je een privé bericht met de verhaallijn.
    De story waar ik een co-auteur op zoek: De Geheimenbewaarder

    Alvast bedankt. :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Some people are art and do art at the same time

    Nobody?


    Some people are art and do art at the same time

    I'm going to think about it :] ik heb het nog nooit eerder gedaan, dus ik wil nog even overdenken of ik dat überhaupt wel zou willen :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verder echt niemand?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zal erover nadenken. Ik schrijf graag OP's c:


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Ik zal erover nadenken. Ik schrijf graag OP's c:

    Mooizo C;


    Some people are art and do art at the same time

    Well, ik schrijf ook graag OP's. Hoewel ik er maar met 1tje bezig ben, heb ik wel redelijk wat SA's geschreven die ook allemaal OP zijn :] maar ik denk niet dat ik geschikt ben om met iemand samen te schrijven >< sorry Ems!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Well, ik schrijf ook graag OP's. Hoewel ik er maar met 1tje bezig ben, heb ik wel redelijk wat SA's geschreven die ook allemaal OP zijn :] maar ik denk niet dat ik geschikt ben om met iemand samen te schrijven >< sorry Ems!

    Aww jammer, maar 't geeft niet C;


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil wel, maar ik ga zaterdag op vakantie :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het ligt er trouwens wel aan wat voor soort schrijfstijl je wil van mij. Ik kan heel serieus schrijven of best wel humoristisch en vlot. En waar je verhaal over gaat, want zodra een verhaal mij niet ligt word 't voor mij erg moeilijk om te schrijven.


    26 - 02 - '16

    Alecia schreef:
    Het ligt er trouwens wel aan wat voor soort schrijfstijl je wil van mij. Ik kan heel serieus schrijven of best wel humoristisch en vlot. En waar je verhaal over gaat, want zodra een verhaal mij niet ligt word 't voor mij erg moeilijk om te schrijven.

    Doe allebei de schrijfstijlen? (:
    +
    Als ik interesse in jou heb, stuur ik je een privé bericht met de verhaallijn.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zou wel willen maar ik weet niet of ik geschikt ben maar ik zal een deeltje hier zetten:

    Harry Potter en de achtervolging, stukje uit hoofdstuk 2:
    Harry had als schouwershoofd de taak om het schouwershoofdkwartier overzichtelijk te houden en in goede banen te lijden, ook had hij contact met minister Wolkenveldt. Op zijn bureau lag allerlei post voor hem en aan de linker en rechterkant allemaal dossiers. Die dossiers waren van allerlei misdadigers en vooral dooddoeners. Want ookal is het 18 jaar geleden toch zijn er nog veel dooddoeners op de vlucht. Hij keek naar zijn post, het Waren vooral zaken als rekeningen en reclame maar ook klachten die het waard zijn te onderzoeken. Hij las zijn post snel door toen er iemand op de deur klopte. 'Binnen'! Het was Ron Wemel die door de deur kwam. 'Ha Ron, hoe is het met Hermelien?' Vroeg hij. 'Goed hé'. Antwoorde Ron. 'Maar er is een oproep binnengekomen, er is een moord gepleegd in villa Malfidus. Meen je dat'? Vroeg Harry. 'Wie is de beller? Een buurtbewoner.' Ron zag Harry kijken en voegde er snel aan toe. 'Nee niet onze geliefde Draco.'


    Mijn schrijfstijl is nogal'rowlingachtig'


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    Ik zou wel willen maar ik weet niet of ik geschikt ben maar ik zal een deeltje hier zetten:
    Harry Potter en de achtervolging, stukje uit hoofdstuk 2:
    Harry had als schouwershoofd de taak om het schouwershoofdkwartier overzichtelijk te houden en in goede banen te lijden, ook had hij contact met minister Wolkenveldt. Op zijn bureau lag allerlei post voor hem en aan de linker en rechterkant allemaal dossiers. Die dossiers waren van allerlei misdadigers en vooral dooddoeners. Want ookal is het 18 jaar geleden toch zijn er nog veel dooddoeners op de vlucht. Hij keek naar zijn post, het Waren vooral zaken als rekeningen en reclame maar ook klachten die het waard zijn te onderzoeken. Hij las zijn post snel door toen er iemand op de deur klopte. 'Binnen'! Het was Ron Wemel die door de deur kwam. 'Ha Ron, hoe is het met Hermelien?' Vroeg hij. 'Goed hé'. Antwoorde Ron. 'Maar er is een oproep binnengekomen, er is een moord gepleegd in villa Malfidus. Meen je dat'? Vroeg Harry. 'Wie is de beller? Een buurtbewoner.' Ron zag Harry kijken en voegde er snel aan toe. 'Nee niet onze geliefde Draco.'


    Mijn schrijfstijl is nogal'rowlingachtig'

    Je schrijfstijl is wel oké, soms vergeet je wat komma's, je gebruikt de aanhalingstekens niet goed en wat meer enters zou mogen C;


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Je schrijfstijl is wel oké, soms vergeet je wat komma's, je gebruikt de aanhalingstekens niet goed en wat meer enters zou mogen C;


    Oké!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Oké!

    Zover ik weet kun je de aanhalingstekens op vier manieren gebruiken;
    'Ik loop naar Ron,' zei Harry.
    ''Ik loop naar Ron,'' zei Harry.
    'Ik loop naar Ron', zei Harry.
    ''Ik loop naar Ron'', zei Harry.
    zei/vroeg/whatever wat ernaast komt te staan, hoort dus niet weer in hoofdletters.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Zover ik weet kun je de aanhalingstekens op vier manieren gebruiken;
    'Ik loop naar Ron,' zei Harry.
    ''Ik loop naar Ron,'' zei Harry.
    'Ik loop naar Ron', zei Harry.
    ''Ik loop naar Ron'', zei Harry.
    zei/vroeg/whatever wat ernaast komt te staan, hoort dus niet weer in hoofdletters.


    Ik zou voor optie 1 & 2 gaan :Y)