• Ja, zoals de titel al zegt. Ik zoek een co-acteur voor een One Direction story. Het liefste doe ik iets met kidnapped en ik sta ook open voor andere ideeën! Het word wel een 16+ verhaal, omdat ik dat toch het liefste doe. Omdat ik nieuw ben op quizlet, wil ik het liefste wel even iemand hebben waarmee ik kan schrijven.

    Als je wilt, wil je dit lijstje dan even invullen?

    Naam:
    Leeftijd:
    Voor welke leeftijd schrijft jij het liefst?
    Heb je ook nog andere ideeën voor een one direction story?
    Is er nog iets wat je niet kan of wil schrijven?


    Ik zoek 2 mensen die mee willen schrijven!

    Lijst van mensen die meedoen:

    Naam: Savanna aka MyGlasses
    Leeftijd: 16 jaar
    Voor welke leeftijd schrijft jij het liefst? Geen idee, voor diegene die het willen lezen. Maar denk beetje zelfde leeftijd als ik ben.
    Heb je ook nog andere ideeën voor een one direction story? Ik heb te veel ideeën, vooral met 1D. Kidnapped is wel altijd een leuke, maar wil je dan de jongens iemand kidnappen of dat ze juist worden gekidnapped?
    Is er nog iets wat je niet kan of wil schrijven? Ik heb eigenlijk nog nooit 16+ geschreven, al lees ik het wel. Geen idee of ik het kan, want telkens als ik het probeer komt er echt iets heel belabberds uit, maar het is dus niet dat ik het niet wil.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Bedankt voor de reactie. Ik zal eens kijken :)

    Oja, ik bedoel trouwens dat de jongens iemand kidnappen. :$

    Jullie kunnen nog reageren :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:50 ]

    amystylesx schreef:
    :)

    Gekopieerd uit de huisregels van Quizlet:
    - Het is niet toegestaan dat de post alleen smilies bevat, tenzij dit een forumspelletje is.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:32 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Oh, sorry!

    amystylesx schreef:
    (...)
    Oh, sorry!

    Dat geeft niet. Ik vond het alleen handig om het even te gaan zeggen, maar het is niet erg hoor. ^^


    Some people are art and do art at the same time