Niall Horan
Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'. Ik kijk hem dabkbaar aan. "Dankje Li maar het hoeft niet. Ik zou mijn familie teveel missen en het gepest ben ik allang gewend in ttussen tijd en alle klappen' zg ik zacht. Verschrikt stop ik met praten. Had ik dat nou harop gezegd? "oke vergeet wat ik net zei ze duwen wel eens"' lieg uk zo overtuigend mogelijk
Emma :
Ik zet me beats op en besluit naar buiten te gaan ik grijp ondertussen snel me gitaar uit de jongens tent en hang hem om me met de achterkant tegen me rug. Ik loop door terwel ik in me beats ' a toussent years' aan zet en rustig veder loop, ik doe alsof ik in de hele zielige videoclip zit waardoor ik langzamer ga lopen en me blik wat meer naar de grond toe buig. Als ik bij het bankje zit besluit ik daar te gaan zitten en draai me gitaar naar voor onder tussen weet ik de acorde van “ Radioactive ” en ik zet me mobiel op het hardst en zet me beats weer op. Ik speel eerst de Am aan, waarna ik zacht meezing, aangezien ik dit niet helemaal haal als ik volop meezing, vandaar. Door de muziek weet ik dat ik me gitaar niet hoor maar het wel goed gaat. Ik sluit me ogen bij het refrein en zing toch maar gewoon hard mee idontcare. Vervolgens doe ik hem nog een keer. Daarna speel ik nobody compers die ik zelf heb geschreven speel. ' Your'e so pretty when you cry when you cry wasen't ready to hear you say goodbye' waarna ik moments er door heen speel vervolgens speel ik summer love en daarna irresistble. Vervolgens doe ik eerst het refrein van moments,nobody compers,summer love en irresistible en zing volop zuiver mee terwel ik tussen door nog wat uithalen haal. Ik heb me groote zonnen bril half op me neus en me ogen dicht. Dit ging lekker. Waar is iedereen? Ik wil louis trouwends ook nog wel beter leren kennen en marlotte wou ik al de eerste dag vanaf ik hier kwam, en natuurlijk violet ook. Maar eerst LOUIS.
Liam:
'ik ben grwoon blij dat ik een meisje heb weet je. Mijn leven was al biet gemakkelijk net het gepest. Mijn huis was mijn veilige plek als ik dat ook kwijt zou raken kan ik day niet aan Liam. Ik bedoel het zijn en blijven mijn ouders en broer en ik kan ze niet kwijt en onsanks alles ben ik toch trots op Ierland. Het laatste wat ik wil is familie moeten verliezen' zegt hij en ik kijk hem medelevend aan. Ik denk even na en zeg dan zacht: 'Ik woon alleen... Als er ooit iets is kan je altijd bij me komen. Ik woon dan wel in Engeland, maar ik regel het wel. Ik wil jou gewoon gelukkig zien!'.
Louis Tomlinson:
'neeeee Liam niet met eten gooien' roept Niall in zijn slaap. Ik kijk liam aan en hij haalt zijn schouders op. ik kijk weer terug en Niall ligt weer vredig te slapen. 'Vaag...' fluister ik. 'He ik ga even' zeg ik snel en meteen ben ik verdwenen naar buiten. Ik ga aan een tafel zitten en leg mijn gezicht in mijn handen. Wat heb ik toch? Het lijk wel alsof elke keer dat ik aan Violet denk, mijn stemming veranderd. Ik wrijf in mijn gezicht en staar wat levenloos voor me uit. Wat is dit? waar is ze? Ik mis der. Misschien...ben ik gewoon te blij dat ik haar eindelijk heb, en nu is ze er niet. Nee joh... Het is logischer dat... ik slik. Dat ze me gewoon niet wil zien. Dat zal het wel zijn. Het was allemaal ook te mooi om waar te zijn. Met mijn kaken stevig op elkaar en mijn ogen dichtgeknepen probeer ik tranen te onderdrukken.
Violet Ambre Sparks?
Gotta get, gotta get out of my head <3