• "Her name is Grace. Here it's Paige, but it's Grace. My Grace."




    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 17:28 ]


    help

    Nazario schreef:
    (...)

    Kan je gewoon niet met ze afspreken dan?


    Mnee, niet met de mensen die ik bedoel, dat gaat m niet worden. Anderen wel, maar zij niet.
    Maar dat is ook gewoon weer handige ik. Ben goed in soort van obsessie voor mensen krijgen en verliefd worden op jongens, waarbij het niet helemaal gaat werken. In dit geval zit er een hele vakantie tussen.

    Maar hoe kan je eigenlijk zien wanneer je je username weer mag veranderen? Heb namelijk al wel een idee voor een volgende.


    Stenenlikker

    Cuthalion schreef:
    Maar hoe kan je eigenlijk zien wanneer je je username weer mag veranderen? Heb namelijk al wel een idee voor een volgende.

    Je kan het zien als je je username wil veranderen. Bij profiel bewerken en algemene instellingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Cuthalion schreef:
    (...)

    Mnee, niet met de mensen die ik bedoel, dat gaat m niet worden. Anderen wel, maar zij niet.
    Maar dat is ook gewoon weer handige ik. Ben goed in soort van obsessie voor mensen krijgen en verliefd worden op jongens, waarbij het niet helemaal gaat werken. In dit geval zit er een hele vakantie tussen.

    Maar hoe kan je eigenlijk zien wanneer je je username weer mag veranderen? Heb namelijk al wel een idee voor een volgende.

    Profiel-> Profiel bewerken -> Algemeene instellingen (ofzoiets) en dan drukken op wijzigen. (:


    •*• Lululu •*•

    Ik kan mijn username veranderen op 15 juli. Eerlijk gezegd houd ik deze. =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lupone schreef:
    ik weet misschien mijn volgende al ^^

    Haha, al jouw usernames zijn awesome.


    •*• Lululu •*•

    McGregor schreef:
    Ik kan mijn username veranderen op 15 juli. Eerlijk gezegd houd ik deze. =)

    Ik op 3 juli. Ik ben Dempsey zat D:


    •*• Lululu •*•

    I have such an ugly voice. :c


    help

    Dempsey schreef:
    (...)
    Haha, al jouw usernames zijn awesome.


    Wheet?
    Thanks :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ahh, thanks. Ik kan op 17 juli geloof ik.
    Zie dan wel of ik zin heb om het in Delahaye te veranderen ^^ *blijf af btw!*


    Stenenlikker

    Rydel schreef:
    I have such an ugly voice. :c

    +1


    •*• Lululu •*•

    Cuthalion schreef:
    Ahh, thanks. Ik kan op 17 juli geloof ik.
    Zie dan wel of ik zin heb om het in Delahaye te veranderen ^^ *blijf af btw!*

    Tehehehe :Y)
    I can't promise that. Kidding


    •*• Lululu •*•

    Ik weet wel een nieuwe username, maar zo geweldig vind ik hem niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lupone schreef:
    (...)

    Wheet?
    Thanks :'3

    (cat) You're welcome.


    •*• Lululu •*•

    Ik ga zo.^^


    •*• Lululu •*•

    Dempsey schreef:
    (...)
    Tehehehe :Y)
    I can't promise that. Kidding


    Hahaha, je waagt het! xD


    Stenenlikker