• Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:09 ]


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Moet ik je een Shout Out geven? (: Ik krijg ook niet veel voor mekaar, maar misschien komen er een paar followers bij? c:


    Jay, thank you!


    Reality's overrated.

    I'm so depressed at the moment. Ugh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Paynez schreef:
    Ik ga mijn paard gedag zeggen, ik mocht gisteren voor het laatste op hem rijden. Na heel lang smeken mocht ik dus nog één keertje. (Voor de rest heeft iemand anders op hem gereden, ik mocht niet meer van mijn 'moeder') Kom ik daar aan en ik weet dat er iets niet goed is. En inderdaad, hij is kreupel.
    Twee à drie dagen in de week rijd/reed eigenlijk ik een les, voor de rest wedstrijden of voor mezelf. Zo dus les op donderdag. Toen was er ineens iemand anders die les gaf, die persé vond dat ik moest rijden. Mijn plan daarintegen was afspuiten en dan wandelen, misschien rijden. Daarbij ook nog misschien iemand anders laten kijken, want zijn gewricht staat gewoon verkeerd. Het klopt echt niet. Toen ging ik maar rustig rijden, die persoon boos omdat ik niet genoeg mijn best deed. Serieus, normaal heeft hij echt tempo. Een hoog tempo. Maar hij liep echt niet goed, en het deed mij ook pijn. Ik weet het niet. Toen gingen we ook nog wijken, nou dat ging dus écht NIET. Dus ging ik mijn eigen gang, kon me niks schelen. Ik keek wel uit voor anderen hoor. Naja, zo heb ik dus mijn 'afscheid' gehad. Haha. Fail. (Nee, ik ging niet meteen na het rijden weg, het gaat mij helemaal niet alleen om het rijden. Ik ben nog bijna twee uur gebleven.)


    Wow, wordt je paard verkocht, gaat hij dood? Awh, Noek. :c Als het ten minste maar een mooi afscheid was. Ik vind het zo erg voor je. :c I can't express this in words, want afscheid nemen van waarvan je houdt is niet in woorden uit te drukken. Ik ben er voor je. :c

    Paynez schreef:
    (...)

    Jay, thank you!


    Ik doe 'em direct. (:

    Curlies schreef:
    I'm so depressed at the moment. Ugh.


    Why?


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Wow, wordt je paard verkocht, gaat hij dood? Awh, Noek. :c Als het ten minste maar een mooi afscheid was. Ik vind het zo erg voor je. :c I can't express this in words, want afscheid nemen van waarvan je houdt is niet in woorden uit te drukken. Ik ben er voor je. :c


    Bedankt Myke, ja, hij word verkocht. Ik had hier van het weekeinde het hele zeurverhaal gehouden, het komt erop neer dat mijn 'moeder' weer iets had bedacht om me te 'pesten' als het ware. Mijn paard is alles voor me. Ik betaal en doe alles zelf. Als ik hem maar kan houden. Maar dat mag niet meer, ik leg het later wel uit als je dat wilt.


    Reality's overrated.

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Ik doe 'em direct. (:


    Really thank you!


    Reality's overrated.

    Paynez schreef:
    (...)

    Bedankt Myke, ja, hij word verkocht. Ik had hier van het weekeinde het hele zeurverhaal gehouden, het komt erop neer dat mijn 'moeder' weer iets had bedacht om me te 'pesten' als het ware. Mijn paard is alles voor me. Ik betaal en doe alles zelf. Als ik hem maar kan houden. Maar dat mag niet meer, ik leg het later wel uit als je dat wilt.


    Jezus, wat een ongelooflijke rotstreek van je moeder o.o Je betaalt alles zelf, verzorgt je paard, je rijdt erop en je wordt er gelukkig van. Ik vind het zo lullig voor je. :'( Wanneer wordt 'ie verkocht of is 'ie al verkocht?
    Dat moet je zelf weten, je moet alleen zoiets vertellen als je je er goed bij voelt, anders niet. Je paard verkopen is niet niks. Ik rijd ook paard en toen mijn lievelingspony werd ingeslapen... Nou ja, dat beestje was mij in een paardenlichaam. We voelden elkaar heel goed aan en terwijl bijna niemand Liesje leuk vond of op kon rijden (bijnaam: Liesje het Loeder) omdat ze vervelend deed, lukte mij dat al vanaf het begin wel. Ik had toen ook geen zin om iedereen uit te leggen waarom ik zo baalde. Een paar inslapen of verkopen... er is niet zo gek veel verschil, omdat je in beide gevallen je paard of vaste rijpaard niet meer ziet. :c

    iSkyscraper schreef:
    (...)

    Jezus, wat een ongelooflijke rotstreek van je moeder o.o Je betaalt alles zelf, verzorgt je paard, je rijdt erop en je wordt er gelukkig van. Ik vind het zo lullig voor je. :'( Wanneer wordt 'ie verkocht of is 'ie al verkocht?
    Dat moet je zelf weten, je moet alleen zoiets vertellen als je je er goed bij voelt, anders niet. Je paard verkopen is niet niks. Ik rijd ook paard en toen mijn lievelingspony werd ingeslapen... Nou ja, dat beestje was mij in een paardenlichaam. We voelden elkaar heel goed aan en terwijl bijna niemand Liesje leuk vond of op kon rijden (bijnaam: Liesje het Loeder) omdat ze vervelend deed, lukte mij dat al vanaf het begin wel. Ik had toen ook geen zin om iedereen uit te leggen waarom ik zo baalde. Een paar inslapen of verkopen... er is niet zo gek veel verschil, omdat je in beide gevallen je paard of vaste rijpaard niet meer ziet. :c


    Ik heb het zelfde. Hij is zogenaamd 'gevaarlijk'. Maar hij is nog niet verkocht, hij is nog erg jong en nou niet het meest makkelijke paard. Het is wel echt een paard waarmee je ver kan komen. Ik weet niet precies wat er gaat gebeuren. Maar ik ga hem niet verkopen, ik kan het niet, ten eerste ik ben te jong, ten tweede kan ik niet toekijken of wat dan ook. Snap je wat ik bedoel?


    Reality's overrated.





    Welke?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    De eerste.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Minispam


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Paynez schreef:



    Join us:

    Berna - Madhouse - 9 november
    Lieke - Reinier - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Donoghue - 17 maart
    Elle - Cannibal - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Aniek - Karev - 24 december
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Marlijn - Dempsey - 24 december
    Noek - Paynez - 27 juni
    Marie - Curlies - 3 juni
    Myke - iSkyscraper - 25 juli
    Kayleigh - InsaneMe - 21 januari
    Amber - Limits - 7 maart
    Anne - xAnneS - 22 Februari



    Shipnames:

    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Liam - Noek > Liek
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Myke > Miall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Elle > Ellayn




    Tinychat.

    I love you guys so much <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor degene die het volgende topic krijgt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik dus(krul)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."