MissElmo schreef:
Ik vond het moeilijk. Ik heb 8 jaar namelijk bij dezelfde mensen in de klas gezeten. Op de middelbare school had ik het eerste jaar het niet makkelijk. Ik werd veel buitengesloten. Ik durfde er niks van zeggen. De 3 jaren daarna werd het allemaal veel beter:) Zolang je jezelf blijft komt het allemaal goed!
Meestal ligt dit ook heel erg aan de persoon zelf. niet om lullig te zijn ofzo, maar vaak is het wel zo. Je moet zelf ook gewoon je best doen contact te zoeken en je moet je natuurlijk wél aanpassen. Iedereen lult altijd die onzin van 'blijf jezelf', maar je kan niet altijd 100% jezelf blijven en zult je toch een beetje aan moeten passen (;
Alecia schreef:
Ik was erg gelukkig, aangezien groep 8 voor mij echt vreselijk was en toen dacht ik dat het middelbaar veel beter zou zijn. Ik heb nog nooit zo'n vergissing gemaakt.
Don't blame them. Ik weet niet of ze je gepest hebben oid, maar ik heb nu ook een vriend die autisme heeft en het heeft ontzettend lang geduurd voordat ik er echt aan gewend geraakt was en dan nog niet helemaal. Ik irriteer me vaak dood aan vele dingen, waar hij niks aan kan doen natuurlijk, maar het was vaak gewoon heel lastig met zo iemand om te gaan, omdat de meesten er ook totaal geen ervaring mee hebben.
[ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:58 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.