• Hallo allemaal!
    Dit is niet voor school of iets dergelijks, maar gewoon voor mezelf. Ik wil graag dingen onderzoeken die te maken hebben met dromen.
    Ik vroeg me dus af of er vrijwilligers zijn die zin hebben om drie maanden lang bij te houden wat hun dromen zijn, hierbij rekening houdend met de maanstand en (als je een vrouw bent) met je menstruatiecyclus. Ik wil namelijk graag onderzoeken of de maan en de menstruatiecyclus invloed hebben op je dromen. En niet alleen op je dromen, maar ook of je meerdere dromen krijgt, of dat je gewoon onrustiger slaapt.
    De bedoeling is dus dat je drie maanden lang zo gedetailleerd mogelijk bijhoudt wat je dromen zijn, hoe je slaapt, en daarnaast dat je er per nacht dus ook bij vermeldt wat de maanstand is en hoe het zit met je menstruatiecyclus. Bij de laatste is het ook goed als je alleen maar vermeldt of je bij je ovulatie zit, of de hoeveelste dag het is van je ongesteldheid.
    Ik snap het wel als mensen geen zin hebben om mee te doen, want drie maanden is best wel lang, maar ik hoop dat er mensen zijn die hier wel aan mee willen doen!
    Liefs ClickClack


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    Mijn menstruatiecyclus hou ik liever voor me zelf.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nou ik slik de pil altijd door behalve in vakanties maar ik weet dus niet of je daar wat aan hebt en ik heb geen idee van maanstanden en shit.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    ik had opzich wel mee willen doen maa rik ga over twee weken op kamp en dagen weg enz dus dat heeft niet echt nut dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou ik ben ongesteld en vannacht droomde ik dat ik 's nachts over straat fietste en er out of no where een man met een mes midden op de straat stond. Toen wilde ik omkeren, maar aangezien ik niks kan fietste ik tegen een stoeprand. Mooie tijd.


    i put the fun in funeral

    Ik droom vaak de vreemdste dingen, het lijkt me best leuk om het bij te houden maar ik menstrueer nog niet :$ *kuchkuch*


    Nypmh > Yaspis

    Ik zou je best willen helpen, maar ik heb geen idee van mijn dromen. Ik weet ze nooit meer, dus sorry. Maar ik hoop dat er mensen mee zullen doen. Ik ben wel benieuwd naar de uitslag eigenlijk!


    I'm your little ray of pitch black.

    Euterpe schreef:
    Ik droom vaak de vreemdste dingen, het lijkt me best leuk om het bij te houden maar ik menstrueer nog niet :$ *kuchkuch*


    Alsof jij je daarvoor moet schamen, be fuckin' happy about it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De enigste dromen die ik de laatste tijd heb gehad zo ver als ik weet was eentje waarbij ik achterna werd gezeten door zombie's in een call of duty 4 level en nog eentje met een call of duty 4 map.(cat) ik speelde het opeens weer wat meer maar nu weer niet dus ik hoop geen zombie achtervolgingen meer te zien.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Alsof jij je daarvoor moet schamen, be fuckin' happy about it.


    Vroeger wilde ik het dol- en dolgraag worden. Nu... Tja... You bleed.


    Tijd voor koffie.

    Vannacht droomde ik dat ik een supermooie jurk zag bij de Albert Heijn -dafuq- maar het niet gekocht had.

    Maar ik geloof niet dat het iets met de maan of menstruatie te maken heeft. Je droomt meerdere keren per dag en als je een droom onthoud is dat je laatste droom geweest. Desondanks veel succes met je onderzoek ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    lijkt me wel leuk, maar ik onthoud niet zo veel dromen en ik droom over nogal vreemde dingen

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 14:54 ]


    night thinking, day dreaming

    Hee

    Ik zou het best willen bij houden voor je alleen ik droom niet elke nacht volgens mij maar kan wel 3 maanden het proberen ben wel aan de pil maarik hou me meestal wel aan de stopweek
    Pb maar als je wilt dat ik het bij hou

    Xx

    Sinistre schreef:
    (...)

    Alsof jij je daarvoor moet schamen, be fuckin' happy about it.


    Oh inderdaad... ben blij! Hoe later hoe beter, geloof me.


    I'm your little ray of pitch black.

    i don`t know ik onthoud ze nooit egt sterk ofzo.... xD

    [ bericht aangepast op 24 juni 2013 - 15:12 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ik ben aan de prikpil, ik denk dus niet dat ik je kan helpen :x


    26 - 02 - '16