• Wat is de bedoeling van het spel?

    De ene geeft een weetje en de andere moet zeggen of hij/zij dit al wist of niet.

    Voorbeeld:
    -persoon 1: Wist je dat water bestaat uit H2 en O2?
    -Persoon 2: Ja/ Nee


    Ik zal beginnen: Wist je dat een tomaat een vrucht was, maar toch als groente wordt beschouwt?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Japs.

    Wist je dat het meer dan 3 dagen duurt om een briefgeld te maken?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nopé
    wist je dat er in fruitsap een even harde dikmaker is als cola?


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Jup door de suikers van het fruit en de extra toevoegingen

    Wist je dat niet iedereen pukkels krijgt van chocolade, varkensvlees en vet eten. Je moet er aanleg voor hebben


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fourtris schreef:
    Nee, maar ik ben al tot -78 gegaan in het labo. ^^

    Wist je dat Napoleon er voor zorgde dat er boompjes langs de weg staan?


    (...)Dat is niet waar, want een American Stafford kan het wel eten:Y)
    Echt waar?! Mn moeder heeft me bedrogen (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vlahos schreef:
    Jup door de suikers van het fruit en de extra toevoegingen

    Wist je dat niet iedereen pukkels krijgt van chocolade, varkensvlees en vet eten. Je moet er aanleg voor hebben


    Half. Ik wist dat niet iedereen er last van heeft (zoals ik) maar niet dat je er aanleg voor moest hebben.
    Nu ik erover nadenk, dat is best wel logisch

    Wist je dat met natte haren buiten in de kou rondlopen je echt niet ziek zal maken?


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    Ja.

    Wist je dat er meer bacteriën op een mobiele telefoon zitten dan op een wc bril, en dat die van je telefoon ook nog schadelijker zijn?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    :| nee

    wist je dat ik Britney Spears haat ?


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Nu wel.

    Wist je dat ik het irritant vind dat je weetjes over jezelf doet. Dat is niet de bedoeling.


    OT;

    Wist je dat een mens meer en deels van zijn leven slapend doorbrengt?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 10:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, ik dacht dat het gelijk op ging?

    Wist je dat een gemiddeld mens 24 jaar van zijn leven spendeert aan wachten. (Op de bus, magnetron maaltijd, etc.)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ja

    Wist je dat het oude smeden (als in hamer aanbeeld) nog steeds bestaat OOK in nederland


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nópe.
    Wist je dat we gemiddeld 191 minuten per dag naar de TV kijken?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Nee

    Wist je dat Chihuahua's uit Mexico komen?


    Physics is awesome

    ja

    wist je dat sommige mensen wel nog kunnen spreken, maar verkeerde linken leggen aan de verkeerde voorwerpen en daardoor een ander woord zeggen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja, ik heb zoiets soms maar dan met cijfers. Het cijfer in mijn hoofd klopt wel maar het cijfer dat ik uit spreek niet

    Wist je dat het kan zijn dat twee blonde mensen een roodharig kindje krijgen?


    Physics is awesome

    Ja.

    Wist je dat de gemiddelde chauffeur 15.250 keer toetert in zijn leven?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.