• Hey, zoals je ziet, ik ben terug van weg geweest, en heb op school goed mijn best gedaan, maar het is waarschijnlijk verpest ;'c.

    Maar goed, ik had als idee een HP Next Generation RPG, ga niet zeggen dat het al eerder is geweest, dat boeit me niet want van 1D zijn er ook al honderden geweest, ik wil alleen weten of mensen het leuk zouden vinden om zoiets te zien.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Giovanni

    Ik vind het echt enorm vervelend dat mensen zo ondoordacht constant nieuwe RPG's openen terwijl andere RPG's een tekort aan spelers hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind het echt enorm vervelend dat mensen zo ondoordacht constant nieuwe RPG's openen terwijl andere RPG's een tekort aan spelers hebben.


    Couldn't agree more. Het is echt gewoon gespam bijna, eigenlijk zou er iemand moeten komen die alles een beetje in de gaten kan houden of dat er strengere regels komen voor RPG's -zoals geen dubbele/die te veel op elkaar lijken-..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.